Archief - HTC Touch NL + Speciale ROM + Tomtom V6 !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

undertaxxx

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn HTC Touch wegens nieuw toestel van het werk. Deze is in perfecte staat en heeft GEEN enkel krasje of wat dan ook. Is aangekocht op 14/11/2007 dus slechts 2 maanden oud ! Momenteel staat er een speciale ROM op die de touch een pak meer ruimte geven en snelheid, NIET overclocked of wat dan ook. Uiteraard is alles nog aanwezig zoals doos, aankoopbewijs, zakje, extra stylus, usb kabel, 1gig microSD enz. By the way, de ROM & RADIO ROM zijn flashed met een SuperCID dus de IPL & SPL is nog altijd de originele.

TOMTOM V6 + West Europa Kaarten !!

ROM Specificaties:

OS Version: CE OS 5.2.1921 (Build 18521) AKU 0.7.0
ROM Version: 2.20.707.1B WWE
PagePool: 4 MB
IPL: Not included
SPL: Not included
Radio: Not included

Storage Memory:
Total - 57.18Mb
Used - 4.34Mb
Free - 52.84Mb

Program Memory:
Total - 51.92Mb
Used - 24.61Mb
Free - 27.31Mb

ROM + RADIO ROM versie:

http://img214.imageshack.us/img214/7479/screenru7.png

Minimumprijs = 250

Meeneemrpijs = 300

undertaxxx

Legacy Member
DreamWearl zei:
foto's, van de staat scherm, 't geheel?

Wil je gerust foto's zenden maar hij is gewoon in nieuwstaat dus daarvan zijn foto's in overvloed op het net. Ik heb wel alvast even een link geplaatst naar een foto van de rom & radio rom versie. Mvgr Andy

undertaxxx

Legacy Member
Deadelus zei:
Ruil met een sony ericson k800i misschien + opleg?

Greetz

Als die gsm nou iets compacter was zou ik het eventueel nog zien zitten, maar is me net iets te groot. Wil eventueel wel ruilen met Sony Ericsson K850i Blue.

devil

Legacy Member
en eventueel ruilen met een samsung E900 met opleg .

ben nog niet zeker ze .

tknomel

Legacy Member
Voor die TomTom werkt die zo of hebt ge daar nog een bluetooth reciever voor nodig?

tinbie

Legacy Member
tknomel zei:
Voor die TomTom werkt die zo of hebt ge daar nog een bluetooth reciever voor nodig?

sorry dat ik ff antwoord undertaxxx, kan het niet weerstaan =p


Hebt ge nog een bluetooth reciever voor nodig

tinbie

Legacy Member
kan je eens uitleggen wat die ROM + RADIO ROM versie juist veranderd aan de gsm ?
kheb wel interesse in nen zwarte als mijn green verkocht is, komt strax iemand kijken

datum aankoop ?

Gts.

undertaxxx

Legacy Member
Wiffy zei:
kan je eens uitleggen wat die ROM + RADIO ROM versie juist veranderd aan de gsm ?
kheb wel interesse in nen zwarte als mijn green verkocht is, komt strax iemand kijken

datum aankoop ?

Gts.

Radio Rom = Is je versie van de belfunctie, dus hoe nieuwer de rom hoe beter de kwaliteit, ontvangst batterijduur, enz

Rom = De OS van je pda of besturingsysteem. Deze rom geeft je touch meer opslag en programma geheugen. Dit wil met andere woorden zeggen dat je Touch betere prestaties krijgt en dus sneller wordt. Ook een pluspunt aan die cooked roms is dat er al een hoop nuttige programma's ingebakken zit en programma's die in de rom zelf gebakken zijn nemen uiteraard ook weer geen programma geheugen in beslag ;) . Anyway ik kan iedereen zulke rom aanraden, je moet alleen wel effe weten dat dit mis kan gaan en in het slechtste geval heb je een notitieboekje van 400 Euro :lol:

Mvgr Andy

tinbie

Legacy Member
kan je deze nog resetten naar de originele versie of wat gebeurt er juist bij een reset ?

daar ik waarschijnlijk het toestel zal moeten resetten, ik bel met proximus en jij ?
de gprs instellingen kan je niet zomaar vervangen...
anyhow... laat eens weten ;)

undertaxxx

Legacy Member
Wiffy zei:
kan je deze nog resetten naar de originele versie of wat gebeurt er juist bij een reset ?

daar ik waarschijnlijk het toestel zal moeten resetten, ik bel met proximus en jij ?
de gprs instellingen kan je niet zomaar vervangen...
anyhow... laat eens weten ;)

Wat bedoel je met de originele versie ? Als je de originele rom bedoelt die kan idd terug gezet worden doormiddel van een flash procedure. Als je bedoelt een hard reset dan kan dit uiteraard ook met de cooked rom, hij zal dan net als een originele terug alles naar fabrieksinstellingen zetten.

Ik bel trouwens ook met proximus maar ik heb werkelijk een hekel aan gprs, dus meteen gprs uitgeschakeld, kan uiteraard weer ingeschakeld worden. De instellingen voor de gprs zijn gewoon bij proximus verkrijgbaar, even gratis nummer bellen en je type toestel zeggen.

Als je verdere vragen hebt... just shoot

vanrumst

Legacy Member
eventueel nog interesse in die ruil met die sony ericsson w910i?
ik zou deze eventueel zondag kunnen afhalen, laat maar iets weten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan