Archief - HTC touch dual , HTC 710 , HTC touch P3450

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Beantje

Legacy Member
hierbij verkoop ik mijn HTC Touch Dual, deze is aangekocht in maart 2008 in media markt. factuur heb ik nog
de gsm werkt nog perfect ! want hij is net terug van media markt het touch screen ging niet meer, ze hebben hierbij een nieuw scherm gestoken eigelijk heel de voorkant zoals je kan zien op foto's geen krasje !

in de doos zit
- oplaader
- usb kabel
- extra stylus
- boekjes
- headset
- minisd 2gb

ik heb hier dan ook nog een HTC 710 hier gaat het scherm blijkbaar niet
en dan nog een HTC touch p3450 deze start niet meer op omdat ik verkeerde rom heb opgestoken, met originele rom zou deze wel terug moeten werken... maar nu geeft hij geen kick meer mss is batery plat maar ik heb geen zo'n kabeltje meer,

Foto's

Prijs HTC Touch dual
min 50
meeneem 100euro



Wie de Meeneem 100euro bied krijgt alles !

Pieter3770

Legacy Member
100 € voor alle 3 zou ik nog overwegen.
Maar niks kan garanderen dat ik de p3450 nog unbricked kan krijgen (dan zou jij 't toch al gedaan hebben, niet?)
Ook de 710 is behoorlijk waardeloos met die barst erin.
Een nieuw schermpje kost je het dubbel van de waarde.

DyNaRaX

Legacy Member
hoelang doe je met een volle batterij op die dual?

En die barst in de 710, is dat enkel in het glas of echt in het scherm?

Beantje

Legacy Member
DyNaRaX zei:
hoelang doe je met een volle batterij op die dual?

En die barst in de 710, is dat enkel in het glas of echt in het scherm?


zo'n een dag of 3-4 te zien wat je er mee doet :)

en die barst is enkel in het glas de cover dus, scherm niets

Pieter3770 zei:
100 € voor alle 3 zou ik nog overwegen.
Maar niks kan garanderen dat ik de p3450 nog unbricked kan krijgen (dan zou jij 't toch al gedaan hebben, niet?)
Ook de 710 is behoorlijk waardeloos met die barst erin.
Een nieuw schermpje kost je het dubbel van de waarde.

ik heb et idd al geprobeerd maar ik vind de origenele rom niet ... met een wild card is het me al gelukt maar werkt dan niet zoals het moet.

als je niets bent met die 2 andere is 100euro goed voor die 1ne gsm.

Beantje

Legacy Member
door een pm te krijgen om het die htc 710 te testen
hier werkt het scherm blijkbaar niet meer ik laad hem op aan pc pc vind die kan in de folders maar geen beeld...

hierbij 100€ alles ofja zeg maar

bikkerss

Legacy Member
eerst me een pm sturen gisteren om af te spreken om te verzenden en dan nu zo, da's volgens mij reden om een blacklist

@ mod graag reactie

bikkerss

Legacy Member
Juicy zei:


Gisteren, 20:00
Juicy
Member
Geregistreerd: 11/10/07
iTrader: 12 (88%)
Berichten: 270

touch

--------------------------------------------------------------------------------

zeg maar hoe regelen we dit opzenden ?
__________________
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan