Archief - Htc Tattoo ( als nieuw ) ANDROID OS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

3dagen oude Htc Tattoo , gekocht van iemand die hem als bedrijfsgsm gekregen had ( hij had al ne iphone ).

Perfecte staat met doos en accessoires ( lader , oortjes , usb kabel ) !

Garantie = Via serienummer , indien je deze wilt om na te kijken => PM! Normaal is hier meer als 1.5jaar garantie op want tis nog maar een goeie 2-3maand hier verkrijgbaar !

Nieuwprijs : 299euro
Minimumprijs : 200euro excl.

WTFMAN

Legacy Member
Htc magic is iets beter vind ik :) Maar deze is wel kleiner en dus iets handiger ...

Skyscraper

Legacy Member
Dit is zowat 't instapmodel van HTC denk ik? Wel spijtig dat die zo'n lagere resolutie heeft, anders was 'k ook wel misschien geïnteresseerd :)

WTFMAN

Legacy Member
Prijs is ook stuk lager e :D ze moeten dan ergens op besparen ... Maar vind hem wel leuk maar ik zoek een handigere gsm en minder geavanceerd...

Heb 2 nummers , 1 ervan zit in de iphone en voor de 2e nummer heb ik liever iets simpel maar toch beetje smartphone :D Zoals een nokia E51 ...

Is instapmodel voor de Android van HTC ja , maar imo veel beter dan andere HTC's met winmo erop ook al zijn de specs lager , OS maakt veel goed !

Cyaankali

Legacy Member
Beste Splackavellie85,

Gelieve enkel te reageren als je interesse hebt en mocht dat niet zo zijn gelieve dan dergelijke commentaar achterwege te laten.

Splackavellie85

Legacy Member
dit is een antwoord op de vraag van Hey69, en zeker relevant voor geïnteresseerden, die niet weten wat het verschil is. Dus nogmaals:


De HTC Tattoo heeft, in tegenstelling tot de meeste Android-toestellen, een drukgevoelig touchscreen in plaats van een warmtegevoelig touchscreen (zoals in de Hero, de Magic en de iPhone). Voordeel hiervan is dat het toestel goedkoper geproduceerd kan worden. Nadeel hiervan is dat het touchscreen veel minder nauwkeurig werkt dan een warmtegevoelig touchscreen en dat het niet van hard plastic of glas gemaakt kan worden(het moet immers 'ingedrukt kunnen worden'). Dit maakt drukgevoelige touchscreens véél vatbaarder voor krasjes dan die van de high end Android-toestellen zoals de HTC Magic en de HTC Hero.

superjeltsin

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
dit is een antwoord op de vraag van Hey69, en zeker relevant voor geïnteresseerden, die niet weten wat het verschil is. Dus nogmaals:


De HTC Tattoo heeft, in tegenstelling tot de meeste Android-toestellen, een drukgevoelig touchscreen in plaats van een warmtegevoelig touchscreen (zoals in de Hero, de Magic en de iPhone). Voordeel hiervan is dat het toestel goedkoper geproduceerd kan worden. Nadeel hiervan is dat het touchscreen veel minder nauwkeurig werkt dan een warmtegevoelig touchscreen en dat het niet van hard plastic of glas gemaakt kan worden(het moet immers 'ingedrukt kunnen worden'). Dit maakt drukgevoelige touchscreens véél vatbaarder voor krasjes dan die van de high end Android-toestellen zoals de HTC Magic en de HTC Hero.
Een drukscherm van bv de iphone is niet warmtegevoelig maar registreert aanraking door geleiding van kleine elektrische stromen die door het lichaam lopen en worden doorgegeven via de vingers. "Capacitive touchscreen :)"
Wat hebben we vandaag geleerd :p
Zeer goed toestel overigens voor mooie prijs!

Splackavellie85

Legacy Member
superjeltsin zei:
Een drukscherm van bv de iphone is niet warmtegevoelig maar registreert aanraking door geleiding van kleine elektrische stromen die door het lichaam lopen en worden doorgegeven via de vingers. "Capacitive touchscreen :)"
Wat hebben we vandaag geleerd :p
Zeer goed toestel overigens voor mooie prijs!

Dat komt dus op hetelfde neer, en wat ik zei blijft geldig; dee technologie maakt hardere schermen mogelijk, die beter tegen krasjes bestand zijn, en nauwkeuriger werken.

Dat gezegd hebbende blijft de tattoo een Android-toestel, dus beter dan alle Windows Mobile-toestellen, op misschien de HD2 na, maar die kost dan ook bijna drie keer zoveel ;)

superjeltsin

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
Dat komt dus op hetelfde neer, en wat ik zei blijft geldig; dee technologie maakt hardere schermen mogelijk, die beter tegen krasjes bestand zijn, en nauwkeuriger werken.

Dat gezegd hebbende blijft de tattoo een Android-toestel, dus beter dan alle Windows Mobile-toestellen, op misschien de HD2 na, maar die kost dan ook bijna drie keer zoveel ;)

"Capacative" is niet nauwkeuriger voor precieze aanraking, daarom is er ook zoveel vraag naar capacitieve styli. Drukgevoelige schermen kunnen precies registreren of er al dan niet druk wordt uitgeoefend op een plaats (0 of 1). Capacitieve touchscreens registreren de stroomoverdracht op meerdere plaatsen tegelijk (afhankelijk van dikte van vingers). Zo komt het dat je je vinger zelfs niet OP het scherm moet houden maar lichtjes erboven om de te interageren met het scherm (probeer maar eens met een iPhone of dergelijk)

Maar... Ik verkies capactive ook boven restistive :D

WTFMAN

Legacy Member
Ok beide bedankt voor de uitleg maar nu gelieve alleen biedingen aub :p anders staat hier strx 2 pagina's vol uitleg maar geen bod :(:p

toru

Legacy Member
Hier boven staat een magic voor 220.. Misschien iets van de prijs doen? :)

WTFMAN

Legacy Member
Nee :) Prijs blijft ;) Deze is zo goed als nieuw en kost 299 in winkel , dus 200euro lijkt me fair :)

Kan zijn dat prijs zakt maar zal nog ff duren want staat ook op kapaza en daar is interesse voor...


Edit : Ruil mag ook met cash opleg , ik zoek een 5310 xpressmusic in goeie staat ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan