hey69
Legacy Member
Tijd voor weer eens iets anders
HTC HERO (of donkerbruin, hoe je het ook noemt)
komt met LADER en dus de 8gb microsd kaartje
(geen DOOS en geen aankoopbewijs spijtig genoeg)
GSM in zeer goede staat.Geen krassen of dergelijke.Ik draag zorg voor mn materiaal
fotos zal voor later zijn.
bieden vanaf 230€
meeneem 259€
Ruilen kan ook met Nokia N96 met opleg , + N95 8gb met opleg
edit: staat nu ook op 2dehands en kapaza
HTC HERO (of donkerbruin, hoe je het ook noemt)
komt met LADER en dus de 8gb microsd kaartje
(geen DOOS en geen aankoopbewijs spijtig genoeg)
GSM in zeer goede staat.Geen krassen of dergelijke.Ik draag zorg voor mn materiaal
fotos zal voor later zijn.
bieden vanaf 230€
meeneem 259€
Ruilen kan ook met Nokia N96 met opleg , + N95 8gb met opleg
edit: staat nu ook op 2dehands en kapaza


