Archief - HTC 4350 in perfecte staat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Burdy

Legacy Member
Ik verkoop mijn HTC P4350 met een micro SD kaart van 2 GB (staat momenteel nog Tomtom 6 op met kaarten van West-Europa, licentie verkoop ik niet)

Het besturingssysteem is de nieuwe Windows Mobile 6. Verder is nog inbegrepen:
- bedrade headset
- zakje waar de pda inpast
- 220V lader
- USB kabel voor synchronisatie
- handleiding

Foto's vind je op http://www.kapaza.be/detail/7624233/

habbahabba911

Legacy Member
wanneer sluit je af ? wat is je minimum en meeneemprijs?

heeft het toestel nog garantie?
tnx

Burdy

Legacy Member
Ik woon inderdaad in Gent. De minimumprijs is 300, meeneemprijs is 350.

Toestel zou nog garantie moeten hebben (2 jaar en zo oud is het toestel uiteraard niet) maar ik heb er geen factuur meer van.

Werkte altijd perfect samen met mijn bluetooth gps ontvanger en bluetooth headset (worden niet verkocht)

Edit: toestel is van pdashop by the way

habbahabba911

Legacy Member
dus hebde dan nog garantie zonder factuur?

zijn er zichtbare krassen?

hellraiser

Legacy Member
Op de site van HTC kan je je garantiedocument aanvragen met je imei nummer.
Toestel is ten andere maar uit van begin vorig jaar, zodus.....

Burdy

Legacy Member
hellraiser zei:
Op de site van HTC kan je je garantiedocument aanvragen met je imei nummer.
Toestel is ten andere maar uit van begin vorig jaar, zodus.....
Bedankt voor de info, dit wist ik niet.

Er zijn geen zichtbare krassen, altijd in het hoesje gezeten.

hellraiser

Legacy Member
Burdy zei:
Bedankt voor de info, dit wist ik niet.

Er zijn geen zichtbare krassen, altijd in het hoesje gezeten.

Excuseer mij maar ik moet hier een blunder rechtzetten.
Toestel is maar uit van begin DIT JAAR.
Sorry hiervoor maar is ook een free upken dan.

Burdy

Legacy Member
hellraiser zei:
Excuseer mij maar ik moet hier een blunder rechtzetten.
Toestel is maar uit van begin DIT JAAR.
Sorry hiervoor maar is ook een free upken dan.
Geen probleem, 2 weken later en ge had gelijk gehad :niceone:

Burdy

Legacy Member
Ik sluit vrijdagavond om 20u af. Hoogste bod is momenteel van Tha Jos: 300 euro.

Meeneemprijs zet ik op 330 euro, dan is het toestel onmiddellijk verkocht (lijkt me een faire prijs met de microSD van 2GB inclusief)

c3c

Legacy Member
Nu dat hij verkocht is heb ik een vraagje over die htc:

Welke thema gebruik jij op die htc? Ik heb dezelfde htc... Zou je mij dat thema kunnen doorsturen?

Mvg

hellraiser

Legacy Member
Ik vermoed dat dat geen thema is maar de software van de HTC touch die erop staat. ik heb die bij de mijne daar ook opgezet (een aantal maanden geleden).
Werkt perfekt hoor en is heel leuk op ee, P4350

Burdy

Legacy Member
Heeft er iemand het telefoonnummer van Tha Jos? Hij is al een paar keer online geweest, maar antwoordt niet op PM/mail....

Burdy

Legacy Member
Vandaag is hij ook nog online geweest blijkbaar... Kan er iemand helpen? Wat is de procedure als de koper niet reageert???

Svenno

Legacy Member
Blacklist.

Zijn huidige Itrader spreekt boekdelen imv. het niet meer reageren nadat hij een bieding gewonne heeft.

Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan