Archief - DVDs te koop - opkuis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_Poet

Legacy Member
Titels hieronder, je mag er op bieden of tegen ruilen.
DVD's allemaal R2 met NL subs. Perfecte staat tenzij anders aangegeven.

Three Kings [Snapper] = hoes beschadigd door verwijderen prijs.
The Green Mile [Snapper]
Swordfish [Snapper]
Mission to Mars [Snapper]
The Bunker - the evil is within
Basic = Ex-rental en heeft dus duidelijke gebruikssporen maar werkt perfect
Me, Myself & Irene
Deuce Bigalow European Gigolo
George of the Jungle 2
An interview with a vampire
A room with a view

The_Poet

Legacy Member
15 inclus en you have a gogo green light situation, pm me voor verder af te handelen zowiezo !

griets

The_Poet

Legacy Member
Geld ontvangen van iedereen
even een update van wat er nog TK is, er is teen en tander bijgekomen :

The Bunker - the evil is within
Basic = Ex-rental en heeft dus duidelijke gebruikssporen maar werkt perfect
George of the Jungle 2
An interview with a vampire [Snapper]
A room with a view

en nieuw toegevoegd :

Ocean's Eleven [Snapper]
Outbreak [Snapper]
Assault on Precinct 13
Rat Race
Red Planet [Snapper]

The_Poet

Legacy Member
Bod aanvaard, maar tis wel nen snapper.
In perfecte staat echter, nooit naar gekeken.

groeten !

Sir. K

Legacy Member
The_Poet zei:
Bod aanvaard, maar tis wel nen snapper.
In perfecte staat echter, nooit naar gekeken.

groeten !


hmm neen sry dan, ben niet voor die snapper doosjes :)
probeer de mijne ook kwijt te raken.
Anyway, veel geluk nog bij de verkoop!

vriendelijke groeten

The_Poet

Legacy Member
no problemo kerel, twas den enigen waar het nog niet bijstond blijkbaar.

Voor 4 euro moogde hem komen ophalen in Merelbeke indien gewenst.

Ik doe mn snappers weg omdat ik de doos waarin de meeste snappers zitten wil gebruiken voor mn PS2 games.

griets !

bpatje

Legacy Member
The bunker 5 euro ?wel via verzending naar oostende, pm het totaal door voor afhandeling indien akkoord?
mvg

The_Poet

Legacy Member
Geld ontvangen pakje verzonden... UPDATE :

Basic = Ex-rental en heeft dus duidelijke gebruikssporen maar werkt perfect
George of the Jungle 2
An interview with a vampire [Snapper]
A room with a view
Ocean's Eleven [Snapper]
Outbreak [Snapper]
Assault on Precinct 13
Rat Race
Red Planet [Snapper]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan