Archief - DVD boxen van The Shield

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LeDragon

Legacy Member
The Shield boxen

Compilation 1 (seizoen1)
Compilation 2 (seizoen2)
Compilation 3 (seizoen3)

Liefst alle 3 in 1 keer.
groetjes

moeder_theresa

Legacy Member
Zijn dit de volledige seizoenen?
Zijn ze NL ondertiteld?

Grtz

LeDragon

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Zijn dit de volledige seizoenen?
Zijn ze NL ondertiteld?
Grtz

Ja dit zijn de volledige seizoenen , nederlands ondertiteld.
1 keer afgespeeld!
(enkel seizoen 1 is meermaals gebruikt geweest)

LeDragon

Legacy Member
Ben van 1km van uw deur. Van Vorst Laakdal.
Ik zal eens zien voor hoeveel zo een box de laatste keer hier is verkocht. ( khad ze tijdje geleden hier ook gezien dat iemand ze verkocht had )
Anders moogde zelf ook al voorstel doen

Desert

Legacy Member
als ze in goede staat zijn en je verzend ze of leveren dan wil ik wel 30 incl geven.
Heb je foto van de boxen ?

moeder_theresa

Legacy Member
Er staat wel nergens vermeld dat er een meeneemprijs is he.

Grtz

LeDragon

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Er staat wel nergens vermeld dat er een meeneemprijs is he.
Grtz
Dit klopt wel. Voor 30 mocht het weg, maar als er anderen hoger bieden ga ik uiteraard wel voor iemand die meer geeft.
Woensdag wil ik wel afhandelen. (dus hoogste bieder tegen woensdag avond 20.00 is de koper )

graag had ik nog altijd geweten wat INCLUSIEF wilt zeggen :help:

moeder_theresa

Legacy Member
Inclusief wil zeggen, dat er in het geboden bedrag de verzending bij zit.
Dus: de verzending is voor jou.

Grtz

LeDragon

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Inclusief wil zeggen, dat er in het geboden bedrag de verzending bij zit.
Dus: de verzending is voor jou.
Grtz

Ah bedankt voor de uitleg,
dan gaat het hoogste bod voorlopig naar fearofthedark
Ik ging er echt wel vanuit dat 30 euro was voor DVD's ( verzending NIET inbegrepen )

Desert

Legacy Member
Ik had 30 eerst incl geboden en daarna excl ge stuurt me pm zegt ze toe en verkoopt aan iemand anders :s

LeDragon

Legacy Member
Desert zei:
Ik had 30 eerst incl geboden en daarna excl ge stuurt me pm zegt ze toe en verkoopt aan iemand anders :s

Kan u me eens laten zien waar er staat nadien EXCL ? Zo ja wil ik hierop terugkomen. (ps: Moest het echt zo zijn dat je geschreven had ik wil exclusief bieden, dan had ik ze zeker aan u verkocht.)
Maar heb zelfs mijn pm berichten nagekeken en er staat nergens iets van excl...

Naar wie de verkoop ging maakte mij niet uit. heb uiteraard geen voorkeuren van persoon op zich. Maar ik zeg het nogmaal , ik zie nergens duidelijk iets staan dat u de verzendingskosten ging betalen :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan