Archief - Belgacom TV decoder nieuwste typpe te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aceke

Legacy Member
ik heb hier deze staan:
Belgacom

is een omgeruilde dus alles is nog nieuw en in gesloten verpakking
garantie is onbeperkt aangezien er een rental stikker op staat ipv een sales stikker
prijs op site is 250€

bied maar
binnen limburg wordt het geleverd anders is het verzenden met kiala (voorkeur) of met de post op eigen risico

lazytjen

Legacy Member
als er een nieuwe versie uit komt kunt ge da terug omruile dan?

aceke

Legacy Member
lazytjen zei:
als er een nieuwe versie uit komt kunt ge da terug omruile dan?


ge kunt nooit zomaar een decoder omruilen he daar moet altijd een rede achter zijn en dat zou gaan ja want als ge bgc tv hebt het ge normaal zo al 1 en dan kunde deze wel omruilen maar dat gaat altijd geld kosten of ge zou naar de winkel moeten gaan en het daar vragen

Shadowfox

Legacy Member
aceke zei:
garantie is onbeperkt aangezien er een rental stikker op staat ipv een sales stikker
Een rental, hoe kun je dan ééntje verkopen? :wtf:

Oh btw, er is al een nieuwer model ;)

Sportinggboy

Legacy Member
aceke zei:
ge kunt nooit zomaar een decoder omruilen he daar moet altijd een rede achter zijn en dat zou gaan ja want als ge bgc tv hebt het ge normaal zo al 1 en dan kunde deze wel omruilen maar dat gaat altijd geld kosten of ge zou naar de winkel moeten gaan en het daar vragen

klopt niet. Ik heb mijn gewone toestel omgeruild ( gratis ) voor een HD model

aceke

Legacy Member
Shadowfox zei:
Een rental, hoe kun je dan ééntje verkopen? :wtf:

Oh btw, er is al een nieuwer model ;)

er staat een rental stikker op de belgacom winkel had geen sales decoders meer

aceke

Legacy Member
Shadowfox zei:
Een rental, hoe kun je dan ééntje verkopen? :wtf:

Oh btw, er is al een nieuwer model ;)

is officieel nog niet uit want de firmware van de nieuwe loopt nog vol met bugs

aceke

Legacy Member
ze kosten 199€ nieuw
ik dacht aan een minimum prijs van 100€ exclu

aceke

Legacy Member
lazytjen zei:

neje sorry tis een nieuwe decoder met een rental stikker wat wil zeggen zolang je klant bent bij bgc je daarop garantie hebt en jij komt af met 60€


no thanx

aceke

Legacy Member
ik zie het nu pas het is het nieuwste type decoder dus degene waarmee je 4 streams kan krijgen

Shadowfox

Legacy Member
aceke zei:
ik zie het nu pas het is het nieuwste type decoder dus degene waarmee je 4 streams kan krijgen
Aangezien je dit weet, ben je waarschijnlijk Belgacom medewerker.
Misschien dan wel erbij vertellen dat je 4 streams kan krijgen op 2 decoders, maximum 2 streams per decoder ;)

aceke

Legacy Member
Shadowfox zei:
Aangezien je dit weet, ben je waarschijnlijk Belgacom medewerker.
Misschien dan wel erbij vertellen dat je 4 streams kan krijgen op 2 decoders, maximum 2 streams per decoder ;)

neje dit hadden ze in de winkel verteld

nu blijkbaar vanaf januari gaat dat ook op de andere oudere decoders
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan