Archief - Anime dvdboxen uitverkoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BL@DE

Legacy Member
Tis eens tijd dat ik men anime dvdboxen verkoop.
Zelf weet ik niet hoeveel ik ze zou kwijt willen.
Hoe wel rekening dat sommige dvdboxen OOP zijn of LE.
Het zijn voornamelijk amerikaanse dvds.

http://img.photobucket.com/albums/v422/Chrno2/DSC04133.jpg

Geef een prijsje en kzal iets laten weten. ^^

FLCL limited edition box (Missing dvd 1)*
Rurouni Kenshin season one box
Chobits
Azumanga Daioh
Chrno crusade
Elfen Lied (Missing dvd 3+)
Dragonball 1**
Genshiken (missing dvd 2+3)
Neon Genesis Evangelion TV Platinum edition
Neon Genesis Evangelion OVA's
Fullmetal Alchemist Thin boxes
Fullmetal Alchemist movie special edition
Full Metal Panic
Full Metal panic fumuffo
Tenjou tenge
Hunter X Hunter TV*
Hunter X Hunter OVA 1**
Aiyori Aoshi Enishi
Rahxephon TV+Movie special edition
.Hack//sign*
GetBackers* (missing dvd 4+5)
Please Teacher
City Hunter 1-3
City Hunter 4 movies
Monster 3*
Golden Boy
Cowboy Bebop Limited edition box*
Lain*

*Regio 2
**Regio 4

Razer

Legacy Member
vraagje: op welk heb je regio 4 afgespeeld ?

ik heb namelijk intresse in de dragonball

is dezevan dragonball Z (GT) of de gewone ?

mvg

BL@DE

Legacy Member
Het is dragonball, die box is in amerika gecensureerd, daarom dat ik de AU versie gekocht.
Hetzelfde als de US versie, maar niet gecensureerd.

Elke dvd speler kan je regiovrij maken. Als je niet weet hoe, geef me je merk en modelnr en kzal het je snel eens uitleggen. (allemaal met een code via uw afstandsbediening)

Razer

Legacy Member
gaak da "unlocken" ook voor de ps3 ? :)

taal gesproken is toch engels hoop ik ?

richtprijs ?

BL@DE

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
gaak da "unlocken" ook voor de ps3 ? :)

taal gesproken is toch engels hoop ik ?

richtprijs ?
Dat weet ik niet, kzal het eens opzoeken. Dvd spelers zijn geen probleem ^^

En alle boxen zijn japans gesproken met keuze voor engelse dub. dus voor iedereen zijn zin.

bloodoo

Legacy Member
heyz,

wat is de vraagprijs voor

Rahxephon TV+Movie special edition
en
golden boy
en
cowboy bebop (graag vraagprijs appart per serie)

, want ik ben niet goed thuis in het genre en begin me ervoor te interesseren .Maar ik heb geen flauw idee van 2dehands prijzen.

greetz

Razer

Legacy Member
en wat is je richtprijs voor de dragonball box dan ? :)

enkel japans gesproken? geen engelse taal dus

BL@DE

Legacy Member
_Infected zei:
wat bedoel je met missing dvd 3+ ?
dat je die kwijt bent?
Gewoon nog niet gekocht. ^^

En voor de andere, ik geef liever geen prijs.
Bied me iets aan en kzal oordelen of het genoeg is.
Geen zin om van alles prijzen op te zoeken etc. :unsure:

Logax

Legacy Member
Bodje van 18 euro excl. op Azumanga Daioh Box set.

EDIT: en 11 euro excl. op Fullmetal Alchemist movie

BL@DE

Legacy Member
Logax zei:
Bodje van 18 euro excl. op Azumanga Daioh Box set.

EDIT: en 11 euro excl. op Fullmetal Alchemist movie
23 euro exc voor azumanga en je hebt een deal (zelf gekocht voor 52 euro)

en de fma film is 2 dvd Limited Edition.
Dus 11 euro vind ik te weinig.

Logax

Legacy Member
23 excl. dan voor Azumanga en voor FMA wil ik niet hoger dan 15 excl.

_Wicked_

Legacy Member
Die Full metal Alchemist thin boxes. Welk seizoen of wat houdt die in?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan