Archief - 5 Dvd's + 1 serie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SnapDragon

Legacy Member
Wegens opruiming van collectie :

.The Prophecy 1+2+3 (dvd van 3e film is gebarsten in het midden, speelt nog wel zonder problemen)

.Casshern Asiamania

.Akira 2 disc special edition

.Final Fantasy Unlimited complete tv-series


Alle dvd's zijn regio 2 met NL subs, enkel FF serie is regio ALL met engelse subs.


Prijs = bieden

redostrike

Legacy Member
mss fotoke van die final fantasy?

ook idee van richtprijs?

SnapDragon

Legacy Member
Nog extra dvd's bijgekomen en series :

- America's Sweethearts €3

- Carolina €3

- Pieces of April €3

- Edmond €3

- Alone in the Dark €4

- Big Nothing €4

- Borat €5

- The Exorcist €5

- Aliens €5

- The Day After Tomorrow €5

- Honor €5

- The Contract €5

- Pitch Black (Special Edition) €5

- Chronicles of Riddick (Director's Cut) €5

- The Texas Chainsaw Massacre (2-Disc SE) €6

- Blade Runner (Director's Cut) €5

- Black Hawk Down (2-Disc) €5

- LotR - The Return of the King (2-Disc) €5

- Romeo Must Die €5

- Stomp The Yard €5

- Center Stage: Turn It Up €7

- Once Upon A Time In China €7

- Troy (2-Disc Special Edition) €7

- The Butterfly Effect (Double Disc Edition) €7

- 101 Dalmatiërs (Platium Edition - Franse Versie) BIEDEN

TV-Series

- Lost seizoen 2 (1box!) BIEDEN

- Friends (seizoen 1-10) €75 ( Zwarte box)

RocKer

Legacy Member
Blade Runner (Director's Cut) €5
LotR - The Return of the King (2-Disc) €5

bod 8€excl

Mr YuYu

Legacy Member
20 incl. is mijn hoogste bod. *-*

De enigste reden dat ik hem hier wil kopen is om dat ik op die manier mijn schoonmoeder haar visa niet moet vragen ;-)

SnapDragon

Legacy Member
@ Mr YuYu : Die op play.com is blijkbaar een andere versie, ga zelf eens moeten kijken dan welke ik heb.

@ Rocker : Ok voor 8 excl. verdere afhandeling via pm.

SnapDragon

Legacy Member
AntiClock zei:
had je die zelf niet op't forum gekocht ? :)
Nope, zal toch iemand anders geweest zijn, store-bought en eentje archonia :). Zie niet echt iets interessant om te ruilen :)

SnapDragon

Legacy Member
Update :

.The Prophecy 1+2+3 (dvd van 3e film is gebarsten in het midden, speelt nog wel zonder problemen)

.Casshern Asiamania

.Akira 2 disc special edition

.Final Fantasy Unlimited complete tv-series

- America's Sweethearts €3

- Carolina €3

- Pieces of April €3

- Edmond €3

- Alone in the Dark €4

- Big Nothing €4

- Borat €5

- The Exorcist €5

- Aliens €5

- The Day After Tomorrow €5

- Honor €5

- The Contract €5

- Pitch Black (Special Edition) €5

- Chronicles of Riddick (Director's Cut) €5

- The Texas Chainsaw Massacre (2-Disc SE) €6

- Blade Runner (Director's Cut) €5

- Black Hawk Down (2-Disc) €5

- LotR - The Return of the King (2-Disc) €5

- Romeo Must Die €5

- Stomp The Yard €5

- Center Stage: Turn It Up €7

- Once Upon A Time In China €7

- Troy (2-Disc Special Edition) €7

- The Butterfly Effect (Double Disc Edition) €7

- 101 Dalmatiërs (Platium Edition - Franse Versie) BIEDEN

TV-Series

- Lost seizoen 2 (1box!) BIEDEN

- Friends (seizoen 1-10) €75 ( Zwarte box)

alcatrec

Legacy Member
om welke dvdbox van friends gaat het juist? deze of deze
Is alles nog in goede staat? Zowel dvd's als doosjes en box zelf?
merci
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan