Archief - 4x iPhone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

neppi

Legacy Member
Een vriend van mij heeft nog 4 iPhones over van een inkoopactie.
Het gaat om de 8 gig versie, laatste generatie, volledig gekraakt. Hij verkoopt deze voor 480€/stuk.

Iemand interesse?

fromalk

Legacy Member
480€ is alvast een goede prijs, dat is net de import + taks en een klein extratje ;)

free up bij deze

Skithuvud

Legacy Member
hier alvast intresse (onder voorbehoud, is nl ni voor mij maar voor ne vriend, ik laat zo snel mogelijk iets weten)

stuvie

Legacy Member
misschien een domme vraag, maar er staat zeker geen nederlandse taal op? :) Anders heb ik wel interesse

palatinus

Legacy Member
stuvie zei:
misschien een domme vraag, maar er staat zeker geen nederlandse taal op? :) Anders heb ik wel interesse

Je kan dat wel zelf veranderen als je wat IT aanleg hebt, er zijn manieren om de interface in een andere taal te krijgen.

DMX

Legacy Member
Indien nog nieuw, kompleet in doos, en simlockvrij(bruikbaar met base, proximus enz) bod hier van 480euro'tjes!
wanneer heb je ze?

neppi

Legacy Member
Powerbookg4 zei:
Af te halen in Leuven?
Afhalen in Leuven is geen probleem. Anders aangetekende verzending.

DMX zei:
Indien nog nieuw, kompleet in doos, en simlockvrij(bruikbaar met base, proximus enz) bod hier van 480euro'tjes!
wanneer heb je ze?

Jep nieuw in doos en simlock vrij.

Hij wil van ze alle 4 tegelijk af, dus vanaf hij 4 kopers heeft zijn ze beschikbaar!
Bij deze noteer ik DMX als koper 1.

vanrumst

Legacy Member
als ze hier zullen uitkomen ...
dat staat nog niet vast

anyway: ik wil ze alle 4 kopen voor 1920, maar ik kan ze niet afhalen,
mogelijkheid om te leveren in Lokeren? (wil ik 20 euro voor geven)

edit: bod enkel geldig als ik ze alle 4 kan kopen en als ze geleverd kunnen worden (geen tijd om erom te rijden, post geen optie bij dergelijk bedrag), en uiteraard als het geen weken duurt :)

neppi

Legacy Member
Voorkeur gaat begrijpelijk naar alle 4 tegelijk. Leveren in Lokeren moet wel lukken! ..msn

mythe

Legacy Member
vanrumst zei:
als ze hier zullen uitkomen ...
dat staat nog niet vast
Staat wel al vast. Maar dan nog niet met zekerheid of het simlock vrij gaat zijn (wat in principe niet kan).

Ergens in Maart zal het zijn.

vanrumst

Legacy Member
mythe zei:
Staat wel al vast. Maar dan nog niet met zekerheid of het simlock vrij gaat zijn (wat in principe niet kan).

Ergens in Maart zal het zijn.

en wat is u bron?
Volgens mij is het helemaal nog niet geweten of deze in België op de markt zal komen.

fromalk

Legacy Member
apple staat bekend owv hun 'beroepsgeheim' het is nooit geweten (laat staan exact) wanneer een product uitkomt of wordt vernieuwt. je moet al een topman zijn bij hen om daar weet van te hebben, in elk geval staat op de switch website dat hij in maart zal uitkomen in be maar dat is in mijn ogen om publiciteit te maken ;)

a3ke

Legacy Member
Gewoon met de simpele reden omdat koppelverkoop in belgie niet toegelaten is

Pfff , anders had je deze waarschijnlijk voor 99 € of minder bij een abbonement van 2 jaar ofzo bij een provider

Geef nu toe , we blijven toch allemaal meestal bij dezelfde provider ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan