Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boris Barowski

Legacy Member
150 met een peugeot 306 (1.4) op belgische autostrade
180 met een Astra (1.7 diesel) op duitse autostrade


den astra was wel ni gemaakt precies voor die 180, ge voelde dat em soms wa grip verloor

-Helld0g-

Legacy Member
Boris Barowski zei:
150 met een peugeot 306 (1.4) op belgische autostrade
180 met een Astra (1.7 diesel) op duitse autostrade


den astra was wel ni gemaakt precies voor die 180, ge voelde dat em soms wa grip verloor

mijn vectra B voelt nog perfect aan aan die snelheden zuh? grip verliezen aan die snelheden... tzal wel meer gevoel zijn van denk ik anders zit ge met een probleem :s

Saiko-G

Legacy Member
200 op de kop met Renault Laguna 2.2 dci, op E314 in Nederland (het verlengde van onze, weet niet precies hoe dat heet ginds).

Toch gekkenwerk om tegen zo een snelheden te rijden, moet maar es iets mis gaan.

Eternity

Legacy Member
180 met mijn mx5, 200 met peugeot 407.
Allebei s'nachts op E17 rechts van de afscheiding aan Sint Niklaas.

[LRRP]

Legacy Member
165 km/u op de teller op een lange baan naast spoorn kon nog sneller maar het einde van de baan was in zicht, iest of wat veilig gehouden

seat ibiza 1.9tdi 90 pk

Gentei

Legacy Member
170 met mijn Peugeot 307 (1.6 Benzine) Belgische autostrade kwam van mijn werk rond 01.00h niemand op de weg :D

Mijn toerenteller was al op 5000 toeren peis dat da niet gezond is?

Mr. SLASH

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
170 met mijn Peugeot 307 (1.6 Benzine) Belgische autostrade kwam van mijn werk rond 01.00h niemand op de weg :D

Mijn toerenteller was al op 5000 toeren peis dat da niet gezond is?

als em warm gereden was , kan da geen kwaad , en ge doet da ook nie alle dagen eh constant aan 5000 rpm rijden , dus da kan zeker geen kwaad

af en toe nekeer afzien is voor alles goe :p

Gentei

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
als em warm gereden was , kan da geen kwaad , en ge doet da ook nie alle dagen eh constant aan 5000 rpm rijden , dus da kan zeker geen kwaad

af en toe nekeer afzien is voor alles goe :p

yep hij was warmgereden kwam van antwerpen(werk) naar thuis(deurne) en dacht laat ik wa op snelweg gaan hehe

SpeedFreak.be

Legacy Member
335 met een getunede porsche bij Karlsruhe (Duitsland) om 3 uur in de nacht.:evil:

Gentei

Legacy Member
mijn eigen record verbroken ben juist thuis 172-175 gereden en had iets van 52-53000 toeren lol

Maar die zuipt wel ik heb da snelheid enkele seconden aangehouden en ik zweer het die benzine pijltje is ik denk zo bijna een balkje verschoven echt zwaar verbruik tegen die snelheid en hoger wrs...

SpeedFreak.be

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
mijn eigen record verbroken ben juist thuis 172-175 gereden en had iets van 52-53000 toeren lol

Maar die zuipt wel ik heb da snelheid enkele seconden aangehouden en ik zweer het die benzine pijltje is ik denk zo bijna een balkje verschoven echt zwaar verbruik tegen die snelheid en hoger wrs...

Zal wel 5200-5300 toeren zijn denk ik, want 52000 haalt bij mijn weten nog niet eens een F1 motor.:lol:

distinct

Legacy Member
aye, 100cc kartmotors gaan nog iets hoger, 20500 (afhankelijk van het type)

dummy

Legacy Member
vrijdagmorgen naar school op de E403 155 met mijn Daihatsu Charade 1.0 uit 1992 (en niet getuned, alles standaard) Kdenk dat da wel het maximum is dat em kan.

moeste nie weten wa dat is, zoiets :
nagist-e08011623_1.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan