koebeest
Legacy Member
Vandaag eens een eerste testrit gemaakt om met de vriendin achterop te rijden. We zijn gisteren motokledij voor haar gaan kopen. Het is toch wennen ze. Buiten het extra gewicht dat je toch soms merkt is de remafstand aanzienlijk groter. Ik moet veel harder remmen alvorens hij tot stilstand komt. Het is een kwestie van gewoonte zeker?





