Archief - Het Moto praat topic - Deel 2!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koebeest

Legacy Member
Vandaag eens een eerste testrit gemaakt om met de vriendin achterop te rijden. We zijn gisteren motokledij voor haar gaan kopen. Het is toch wennen ze. Buiten het extra gewicht dat je toch soms merkt is de remafstand aanzienlijk groter. Ik moet veel harder remmen alvorens hij tot stilstand komt. Het is een kwestie van gewoonte zeker?

[Az3r]

Legacy Member
idd, dat is hier ook zo. en ze kopt op mijne rug als ik eens zot doe met de moto :D

yannickvdb

Legacy Member
Haha inderdaad een opmerkelijk verschil.. De mijne neemt mij plots goed vast als ze wil dat ik wat gas bijgeef! :D

Ties

Legacy Member
dikke knuffel omdat je wat gas geeft, super! :hug:

en voor dat kloppen kun je best een rugbeschermer aandoen, is dat probleem ook opgelost :)

WeedJunk

Legacy Member
desolation zei:
zucht.
kan ik ne prima deal doen met dien 999S, kan ik hem nergens kwijt. thuis of bij mijn vriendin geen plaats in de garage, mijn oma heeft er geen meer sinds ze verhuisd is naar een appartement en bij mijn ander grootouders willen ze er ni van weten -_-

Geen kennissen in de buurt waar je voor een kleine vergoeding wat garageplaats kan krijgen? Zo heb ik in Gent via mijn oma voor 15EUR/maand een schoon garageplaatske gescoord :)

(+: vlakbij het station, -: ver van mijn kot)

Xiao

Legacy Member
Zo wil ik ergens wel een werkplaats huren voor €15/maand :p
Hier is geen plek, moet alles op de oprit doen, wat niet echt ideaal is bij wind/regen.

desolation

Legacy Member
WeedJunk zei:
Geen kennissen in de buurt waar je voor een kleine vergoeding wat garageplaats kan krijgen? Zo heb ik in Gent via mijn oma voor 15EUR/maand een schoon garageplaatske gescoord :)

(+: vlakbij het station, -: ver van mijn kot)

Iedereen zijn meug, maar das voor mij geen optie. Een garagebox huren ofzo moet ik niet van weten, ookal zijn die op 100m van mijn deur. Diefstalparadijs olé.
Ik wil daar ook niemand mee "tot last" zijn, dus elke keer aanbellen voor de garage open te doen en af te spreken en daar te moeten omkleden ed... das tof voor efkes maar da steekt sowieso na korte tijd bijde partijen tegen :)

Jimmeh

Legacy Member
Ik zit nog met een veel erger probleem, de garage staat zo vol met moto's dat je er binnen er zo goed als niet aan kan werken en dan ben ik toch nog verplicht om buiten te sleutelen :p

desolation

Legacy Member
dacuba zei:
sleutel.jpg


:p

weinig mensen dat u zomaar ne sleutel gaan geven van hun garage of woning hoor :)
en zo ne garagebox da ergens apart staat, zelfs op slot zou ik het ni betrouwen. tenzij bewaakt, maar dan kost het natuurlijk stukken van mensen :)

desolation

Legacy Member
dacuba zei:

weinig mensen dat u zomaar ne sleutel gaan geven van hun garage of woning hoor :)
en zo ne garagebox da ergens apart staat, zelfs op slot zou ik het ni betrouwen. tenzij bewaakt, maar dan kost het natuurlijk stukken van mensen :)

Xiao

Legacy Member
Jimmeh zei:
Ik zit nog met een veel erger probleem, de garage staat zo vol met moto's dat je er binnen er zo goed als niet aan kan werken en dan ben ik toch nog verplicht om buiten te sleutelen :p

Dat telt niet als 'erger' imo :D

WeedJunk

Legacy Member
desolation zei:
Iedereen zijn meug, maar das voor mij geen optie. Een garagebox huren ofzo moet ik niet van weten, ookal zijn die op 100m van mijn deur. Diefstalparadijs olé.
Ik wil daar ook niemand mee "tot last" zijn, dus elke keer aanbellen voor de garage open te doen en af te spreken en daar te moeten omkleden ed... das tof voor efkes maar da steekt sowieso na korte tijd bijde partijen tegen :)

Zoals hieronder gezegd, ik heb gewoon ne sleutel van die garagebox. Daar staat een werkbank en wat andere rommel in, voor de rest heb ik wel licht en een stopcontact voor de druppellader. Ik heb ook eerst rondgekeken in de buurt daar, voor 50EUR/maand vind ge zelfs geen garage (of mssh ergens in een donker, verdoken hoekje). En ik vond het dan ook nutteloos om voor een volledige garage te gaan betalen, terwijl ge met 1/3 van de oppervlakte in feite al genoeg hebt. En als het vlakbij u deur is, kleed ge uzelf toch thuis om? Zoals gij het voorstelt, is het inderdaad heel omslachtig :)

desolation

Legacy Member
of ook niet. een uur voor ik wil vertrekken belt diene kl**tzak mij op "ja er was iemand sneller dus hij is verkocht".
ik wil ffs al 2 dagen hem gaan halen en dan had em genen tijd...

TkillaB

Legacy Member
31/05/2013 Jongeman (25) komt om het leven met motor
Regio - Algemeen
30/05/2013 Motorrijder aangereden
Regio - Oost-Vlaanderen
29/05/2013 Motorrijder gewond
Regio - Vlaams-Brabant
29/05/2013 Motorrijder even in levensgevaar na botsing
Regio - Vlaams-Brabant
27/05/2013 Motorrijder levensgevaarlijk gewond
Regio - Oost-Vlaanderen
27/05/2013 Motorrijder rijdt frontaal in op wagen
Regio - Oost-Vlaanderen
25/05/2013 Jonge motorrijder dood aangetroffen in gracht
Nieuws - Binnenland
23/05/2013 Motorrijder sterft bij klap met afslaande auto
Regio - Oost-Vlaanderen
22/05/2013 Jonge motorrijder komt om bij ongeval
Regio - Algemeen
18/05/2013 Motorrijder gewond na aanrijding met lichte vrachtwagen
Regio - Antwerpen
15/05/2013 Open VLD-bestuurslid Paul Vaes verongelukt op Rhodos
Regio - Antwerpen
15/05/2013 Motorrijder gewond bij val
Regio - Vlaams-Brabant
14/05/2013 Motorrijder gewond
Regio - Vlaams-Brabant
13/05/2013 Motorrijder zwaargewond
Regio - Oost-Vlaanderen


Mensen, plz be carefull.

Jimmeh

Legacy Member
Deze middag ook een motorijder gezien die een bus voorbijstak, 't scheelde geen meter of hij had tegen mijn voorganger geplakt. Het strafste van al was dat hij een fluo vest droeg, zo'n lelijk ding aandoen om toch maar gezien te worden en dan zo'n toeren uithalen :wtf:

Angel Of Mercy

Legacy Member
Als je iemand wilt voorbij rijden een beetje gezond verstand gebruiken :naughty:
En dat is iets wat bij velen ontbreek in het verkeer, zowel auto's als moto's :p
En die fluo vestjes, helm enz... dat trekt echt op niets als ge zo ene ziet rijden :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan