Archief - Het Moto praat topic - Deel 2!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Renegadexxripxx

Legacy Member
waarom is motorpaleis niet goed ATI? Vind de service er momenteel toch beter dan bij Felix en Jos...

Katoom

Legacy Member
desolation zei:
ik zou er nooit iets kopen. heel diene service dienst zijn leercontractjes met ene kerel die wat ervaring heeft om hun te leiden. tis daar duur zonder meer en het personeel blinkt er verre van uit in kennis of vriendelijkheid.

boven bij de kleding ist wel veel beter, daar zijn ze echt met u begaan, maar tis nog steeds duur
Ne schone winkel is 9/10 duur. De klant moet die winkel mee afbetalen. :p

GS|Demogorgon

Legacy Member
desolation zei:
ik zou er nooit iets kopen. heel diene service dienst zijn leercontractjes met ene kerel die wat ervaring heeft om hun te leiden. tis daar duur zonder meer en het personeel blinkt er verre van uit in kennis of vriendelijkheid.

boven bij de kleding ist wel veel beter, daar zijn ze echt met u begaan, maar tis nog steeds duur

Mijn eendelig pak stond daar maar effe meer dan 200 euro duurder dan waar ik het gekocht heb...

Elentrikkepaal

Legacy Member
Motor is terecht..mijn loser broer heeft mijn tuinhuis kapotgeslaan..sleutels gepakt en gaan joyriden. Ik heb ineens klacht ingediend..Kweet ni goe wa zeggen.
Mijn broer is 33 met levenslang rijverbod.

Ties

Legacy Member
Elentrikkepaal zei:
Motor is terecht..mijn loser broer heeft mijn tuinhuis kapotgeslaan..sleutels gepakt en gaan joyriden. Ik heb ineens klacht ingediend..Kweet ni goe wa zeggen.
Mijn broer is 33 met levenslang rijverbod.

oh wow slecht nieuws... Ben wel blij dat je motor terug is!

Elentrikkepaal

Legacy Member
Ik heb allang een vete te regelen met mijn broer..ma dit was de druppel.
Ikga het beschaafd houden..maar ik haat diene vent echt!

koebeest

Legacy Member
Gaan joyriden ok, maar is er iets aan de moto?
Goed dat ge hem weer hebt :)

Elentrikkepaal

Legacy Member
Moto is ok..mijn broer kan wel met motos overweg..
Vergeven maar niet vergeten.
Was de moto wel beu want wil een VTR SP2..ma doet niet terzake..ben FUCKING PISSED!!!

Katoom

Legacy Member
Wa voor ne wacko is me da jong. :crazy:

ik zou dien Aprilia rap verkopen en ne SP2 in huis halen. :love:

beemer036

Legacy Member
@Elentrikkepaal, rare broer heb jij :)

Maar toch al goed nieuws dat je motor terecht is.

desolation

Legacy Member
Katoom zei:
Ne schone winkel is 9/10 duur. De klant moet die winkel mee afbetalen. :p

zoude dat de reden zijn dat fc-moto een rommelkot is met onbeleefde trutten :p ?

ATI

Legacy Member
Renegadexxripxx zei:
waarom is motorpaleis niet goed ATI? Vind de service er momenteel toch beter dan bij Felix en Jos...

Dienst na verkoop is er niet goed,staan wel altijd ferme moto's.

Ties

Legacy Member
Kent er iemand dan een motorwinkel waar ze echt content van zijn? Bv voor een groot onderhoud of te laten afstellen?

Robust²

Legacy Member
Balen dat Tiel zo'n eind rijden is voor mij of ik was al lang eens langsgeweest bij HK-suspension, die gratis check-up gecombineerd met officieel Wilbers partner (waar heel m'n ophanging van is) en goede ervaringen is zo verleidelijk. :(

beemer036

Legacy Member
Ties zei:
Kent er iemand dan een motorwinkel waar ze echt content van zijn? Bv voor een groot onderhoud of te laten afstellen?

Zoals ik al zei, vorige motor kwam van bij Tom Serneels te Westerlo.
Perfecte service, hoofdzakelijk Suzuki en Kawasaki dealer maar heeft ook allerlei 2dehands stuff staan ;).
Altijd op groot/klein onderhoud geweest ook.

Jimmeh

Legacy Member
Elentrikkepaal zei:
Motor is terecht..mijn loser broer heeft mijn tuinhuis kapotgeslaan..sleutels gepakt en gaan joyriden. Ik heb ineens klacht ingediend..Kweet ni goe wa zeggen.
Mijn broer is 33 met levenslang rijverbod.

Sleutels lagen in tuinhuis ? Allesinds goed dat je je moto toch niet kwijt bent :)

beemer036 zei:
Zoals ik al zei, vorige motor kwam van bij Tom Serneels te Westerlo.
Perfecte service, hoofdzakelijk Suzuki en Kawasaki dealer maar heeft ook allerlei 2dehands stuff staan ;).
Altijd op groot/klein onderhoud geweest ook.

Ik ben daar eens geweest voor een terugroepactie van kawasaki voor een bepaald onderdeel. Ik had een mail gestuurd en kreeg daar snel antwoord op, allemaal vlot verlopen. Volgend groot onderhoud doe ik hem daar binnen .

Katoom

Legacy Member
Robust² zei:
Balen dat Tiel zo'n eind rijden is voor mij of ik was al lang eens langsgeweest bij HK-suspension, die gratis check-up gecombineerd met officieel Wilbers partner (waar heel m'n ophanging van is) en goede ervaringen is zo verleidelijk. :(
Beetje spijtig ja dat het zo ver is. Al was het die rit toch wel dubbel en dik waard. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan