Huasheng
Legacy Member
Proficiat! Welke moto zal het worden?Mss. Slash zei:JEUJ 6 rijlessen gedaan, theoretisch examen afgelegd en normaal morgen voorlopig rijbewijs van de moto!
Opgepast, nieuw gevaar op de baan![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proficiat! Welke moto zal het worden?Mss. Slash zei:JEUJ 6 rijlessen gedaan, theoretisch examen afgelegd en normaal morgen voorlopig rijbewijs van de moto!
Opgepast, nieuw gevaar op de baan![]()

het is het weer ervoor!
.

Denk ook dat makkelijker ergens anders een testrit kan doen op een oude aprilia rsv mille dan op een ducati diavel?
)


Faun zei:Guilty pleasure: op flanders expo gaan spelen na een werkdag!

Helaas ook 100AUD duurder dan de andere, dus valt ie af.Jimmeh zei:Die bmw gaat u anders ook wel behoorlijk bekoren hoor![]()
'k Zou graag eens met iets met een windscherm rijden ook, ben alleen nakeds en de SM gewoon. Maar ik ga waarschijnlijk toch eens rondkijken naar een Ducati 999s als ik terugben in België, dus we'll see. Choices...Robust² zei:@Weedjunk: Ikzelf zou voor een Diavel gaan moest het voor een dagje zijn. Comfortabeler om dag mee te rijden en naar het schijnt écht een aangename moto waar serieus hard mee te rijden valt. Wel niet goedkoop tbh![]()


Robust² zei:Op het eind van m'n ritje ook nog eens gedaan, was absoluut niet veel volk meer op de baan tegen dan![]()

Robust² zei:Circuit Vering: 2-daagse
Serieus aan het overwegen om dit te boeken. Ik ben nog altijd niet helemaal tevreden over de afstelling van m'n vering en toch wel een mooie prijs gezien de overnachting en eten erbij.
Bushido zei:Is vast wel eens interesant om te volgen! En de prijs lijkt me inderdaad ook wel ok!