Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xiao zei:Al een geluk dat er meer dan 10 moto's op je keuzelijstje stonden
Sorry, kon het niet laten![]()

Xasuntox zei:Even een klein vraagje. Ik was van plan om een honda XR400R te kopen en ik heb een beperkt A rijbewijs.
Nu blijkt dat 24.8 kW/121 kg = 0,20 kW/kg. Te veel dus.
Wat ik me dus af vroeg. Dan kan iemand met een beperkt A toch nooit met een supermotard rijden?
Het lijkt me dat al deze Sm's ongeveer dat gewicht hebben.
Dan moet iemand die een beperkt A rijbewijs heeft en met vermogen 25 kw rijdt minstens een moto kopen van 156 kg?
Vreemd allemaal. Zou wel spijtig zijn.
Groeten
Xasuntox zei:Ja. Voor mij is dat nu eenmaal iets waar ik alle mogelijkheden bekijk en iets koop waar ik dan ook lang content mee ga zijn.
Sommige kopen alles wat in hun opkomt en de week erachter staat het al terug te koop en maken ze er 1000 euro verlies aan... Dan bekijk ik liever op voorhand alle mogelijkheden om geen stomme koop te doen.
Valt me toch wel op dat de mensen tegenwoordig altijd iets zoeken om commentaar op te geven i.p.v. te helpen.
Niet dat ik me iets aantrek van je post, moest er wel zelf even mee lachen want je hebt wel ergens gelijk.![]()


)LeXx zei:Dikke maand geleden een moto gekocht (moto die ik al altijd wou hebben, dusja..)
Ook al ben ik niet van plan hem te verkopen -> toch te koop gezet op 2e hands sites (kapaza, 2ehands.be)
Ondertussen is er al 500euro meer op geboden dan dat ik er voor betaald heb. Zo kan het natuurlijk ook snel gaan, maar ik heb gewoon echt geen goesting om een nieuwe zoektocht naar een nieuwe moto te beginnen (tenzij er ineens meer biedingen gaan opkomen, wie weet dat ik dan wel mijn winst gewoon ga aannemen)
Ik heb GPS via mijn GSM, die zit in een RAM-houder in dat "gat" in uw stuur (in het midden). Dat staat daar heel goed, nog nooit gevonden dat dat in de weg staat.[Az3r];17419803 zei:Maar volgens mij is het beide onpraktisch om een gps op een supersport te zetten, zit altijd wel in de weg.
Iemand ervaring met een gps op een supersport?
Mee zei:Ik heb GPS via mijn GSM, die zit in een RAM-houder in dat "gat" in uw stuur (in het midden). Dat staat daar heel goed, nog nooit gevonden dat dat in de weg staat.
Mee zei:Ik heb GPS via mijn GSM, die zit in een RAM-houder in dat "gat" in uw stuur (in het midden). Dat staat daar heel goed, nog nooit gevonden dat dat in de weg staat.
Toch nog geen problemen ondervonden. Omdat dat op een arm zit worden die trillingen ook wel redelijk wat gedempt, waardoor uw gsm volgens mij daar wel tegen moet kunnen.[Az3r];17420244 zei:Maar dat trilt en bibbert de hele tijd, is dat wel goed voor je gsm?
da_flux zei:Waarom zet ge hem te koop als ge hem toch niet gaat verkopen?
Gewoon om te kijken hoeveel ze gaan bieden?

Mee zei:Ik heb GPS via mijn GSM, die zit in een RAM-houder in dat "gat" in uw stuur (in het midden). Dat staat daar heel goed, nog nooit gevonden dat dat in de weg staat.