Renegadexxripxx
Legacy Member
koebeest zei:Weekje kunnen cruisen , gaat het volgende week weer vriezen en sneeuwen. Buuuh.
ja

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
koebeest zei:Weekje kunnen cruisen , gaat het volgende week weer vriezen en sneeuwen. Buuuh.

Robust² zei:Natuurlijk, maar er is daar ook een grens aan. Van wat vervelend/krap kan je gerust naar comfortabel gaan, maar van pijnlijk ga je bijna nooit naar echt comfortabel kunnen gaan. Ik weet natuurlijk niet hoe erg het effectief is, maar wonderen moet je daar nu toch ook niet van verwachten imo.





Robust² zei:Ik ga (wel ging eigenlijk, vorige keer ook online besteld) bij iemand die enkel moto's doet. Bandenbox.be, rijdt zelf ook zeer veel met de motor (oa no-budget cup) en zowel ik als veel van m'n kameraden die met de motor rijden zijn er zeer tevreden van. Mss niet DE goedkoopste, maar wel super goede service.
Niet alles staat op z'n site, dus als je een specifieke band wil gewoon een mailtje sturen![]()
Alle prijzen zijn inclusief BTW, mileubijdrage en plaatsing op losse velgFaun zei:Als ik daar een band koop, hoeveel kost het plaatsen en uitbalanceren in totaal?
Welke banden raden jullie soms aan voor iemand die vrij veel autostrade doet?
ad: 
GS|Demogorgon zei:Ik heb hier trouwens nog een Pilot Road 2 en Pilot Road te koop staan! Op de PR2 staat nog heel veel profiel, daar zijn bijna geen kilometers mee gedaan. De PR is nog in goeie staat maar iets minder profiel dan de PR2.
Prijs : bak jupiler.
PM indien interesse.

koebeest zei:Daarnet in de gietende regen terug naar huis gereden. Het ging maar een beetje druppelen... ja mijn oor. Mijn achterband gleed trouwens wat weg aan flanders expo op dat rondpunt. Verschoot even, geen idee hoe het eigenlijk kwam.
koebeest zei:Daarnet in de gietende regen terug naar huis gereden. Het ging maar een beetje druppelen... ja mijn oor. Mijn achterband gleed trouwens wat weg aan flanders expo op dat rondpunt. Verschoot even, geen idee hoe het eigenlijk kwam.

Syndroom zei:meuh vollen bak sneeuw >.> da word sebiet plezant op de baan.
Maar fris aan de vis vanochtend op de motor!