Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Caracalla

Legacy Member
[video=youtube;AAx7UO9Sajk]http://www.youtube.com/watch?v=AAx7UO9Sajk&NR=1&feature=endscreen[/video]

SarahBaptie

Legacy Member
de boom zei:
LiveLeak.com - Zx-10 being overtaken by an audi at 300kmph

Misschien meer een moto filmke maar er rijdt toch ook een audi in mee.

Ik ben mss een seut ma da is in mijn ogen nie meer dan een car crash waiting to happen.

Met zo een snelheid vlamt ge tegen een auto en dan snijdt ge er gewoon door, om vervolgens nog zo 4 mee te hebben. Ik heb gewoon de mening dat die mannen met hun leven en ook met de andere weg gebruikers spelen...

Geen max snelheid in duitsland hmmm. Met die regel heb je dan natuurlijk zo een gasten e

Tonerider

Legacy Member
SarahBaptie zei:
Ik ben mss een seut ma da is in mijn ogen nie meer dan een car crash waiting to happen.

Met zo een snelheid vlamt ge tegen een auto en dan snijdt ge er gewoon door, om vervolgens nog zo 4 mee te hebben. Ik heb gewoon de mening dat die mannen met hun leven en ook met de andere weg gebruikers spelen...

Geen max snelheid in duitsland hmmm. Met die regel heb je dan natuurlijk zo een gasten e
geen max is maar op bepaalde stukken in Duitsland.

En bij ons vind je ook genoeg racers hoor. Je moet maar eens bij ploegwissel aan Volvo Cars gaan staan :p

_ns_

Legacy Member
Tonerider zei:
geen max is maar op bepaalde stukken in Duitsland.

En bij ons vind je ook genoeg racers hoor. Je moet maar eens bij ploegwissel aan Volvo Cars gaan staan :p

ff off topic, maar hoeveel is het dan op de andere plekken? Of is dat ook variërend?

partyboy

Legacy Member
_ns_ zei:
ff off topic, maar hoeveel is het dan op de andere plekken? Of is dat ook variërend?

Gewoon 120 voor het grootste deel dacht ik, is al even geleden dak bij den duits geweest ben :p.

Liquid Li0n

Legacy Member
_ns_ zei:
ff off topic, maar hoeveel is het dan op de andere plekken? Of is dat ook variërend?

partyboy zei:
Gewoon 120 voor het grootste deel dacht ik, is al even geleden dak bij den duits geweest ben :p.

Vliegende Cisse zei:
Normaal gezien overal 130, behalve indien anders gemarkeerd.

Inderdaad zoals Vliegende Cisse zegt, 130 indien anders aangegeven, zoals in Nederland waar dat tegenwoordig ook zo is.
Enkel achterlijk belgie heeft nog de verouderde 120 snelheden.
Polen heeft op hun nieuwe snelwegen zelfs 140.

Neem hier anders eens een kijkje: Lijst van maximumsnelheden - Wikipedia

citrofenwick

Legacy Member
[video=youtube;m96jiA2Bz54]http://www.youtube.com/watch?v=m96jiA2Bz54[/video]

Lijkt me wel vet om te mogen doen :D

Mad Max

Legacy Member
[youtube]yR4zBRnjq1I[/youtube]

:love:

Fuck man, waarom zijn hier geen engineswaps toegelaten pfff...

ditn_tae

Legacy Member
good times :)
nu verkakt de monopoly en de voordelen die ford escort mk krijgt alles.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan