Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CL4P-TP

Legacy Member
[video=youtube;ridS396W2BY]http://www.youtube.com/watch?v=ridS396W2BY[/video]

Dat brakes :drool:

PolletPoulet

Legacy Member
CL4P-TP zei:
[video=youtube;ridS396W2BY]http://www.youtube.com/watch?v=ridS396W2BY[/video]

Dat brakes :drool:

Zieke shit... Echt, da remt echt wel marginaal hard, en als het daadwerkelijk met 40t erop is, is het nog 70keer zo zot..

Alleen vind ik dat die automatische remsystemen wel pas laaaaat in werking treden.

RB26DETT

Legacy Member
scipicore zei:
Wou ik ook net posten. Prachtig handwerk, daar zou ik liever voor betalen dan voor een ferrari ofzo. Zijn er nog van die bedrijfjes die zoiets doen?

Black

Legacy Member
JasperCLA zei:

Is dat niet dat die wagen juist voor impact nog remt waardoor de impactsnelheid kan dalen met 30/uur ?
Dan is dat geen fail, we kunnen dat enkel met het blote oog amper waarnemen.


@ Die truck: allemaal proper, maar als er daarachter nog een truck rijdt zonder dat systeem hangt hij erop, en hangt onze volvo op de wagen voor hem...

ChunWai.

Legacy Member
Black zei:
Is dat niet dat die wagen juist voor impact nog remt waardoor de impactsnelheid kan dalen met 30/uur ?
Dan is dat geen fail, we kunnen dat enkel met het blote oog amper waarnemen.


@ Die truck: allemaal proper, maar als er daarachter nog een truck rijdt zonder dat systeem hangt hij erop, en hangt onze volvo op de wagen voor hem...

Ja, waarom zou je dan nog verder gaan in technologie..

RealFlub

Legacy Member
het systeem is dan ook bedoeld om echt wel als laatste middel. niet om de mens te vervangen. het zal idd niet veel uitmaken als niet alle vrachtwagens/auto's ermee uitgerust zijn.

ik vraag mij wel af hoe dit systeem reageert in een kettingbotsing.

Tonerider

Legacy Member
Black zei:
Is dat niet dat die wagen juist voor impact nog remt waardoor de impactsnelheid kan dalen met 30/uur ?
Dan is dat geen fail, we kunnen dat enkel met het blote oog amper waarnemen.


@ Die truck: allemaal proper, maar als er daarachter nog een truck rijdt zonder dat systeem hangt hij erop, en hangt onze volvo op de wagen voor hem...
werkt maar tot 50km/h en bij een snelheidsverschil van 15km/h brengt hij je op tijd tot stilstand; officiële uitleg

In dit specifieke geval had men vlak voor de test geconstateerd dat de batterij plat was. Dus heeft men een snelladen gedaan. En blijkbaar had dit tot gevolg dat het systeem niet in orde was. Maar niemand die had gezien dat op het dashboard werd aangegeven dat het systeem uit lag. Resultaat: een mooie crash

partyboy

Legacy Member
Black zei:
wa is da nu voor een uitspraak ?

Hij zal willen zeggen dat als je zo denkt je geen moeite moet doen om zo'n systemen te ontwikkelen :).
Als de vrachtwagens daarachter dat systeem niet hebben ga je waarschijnlijk botsen daar ben ik het overeens maar alle vooruitgang is een goed teken voor de veiligheid in de toekomst.

ChunWai.

Legacy Member
Black zei:
wa is da nu voor een uitspraak ?
partyboy zei:
Hij zal willen zeggen dat als je zo denkt je geen moeite moet doen om zo'n systemen te ontwikkelen :).
Als de vrachtwagens daarachter dat systeem niet hebben ga je waarschijnlijk botsen daar ben ik het overeens maar alle vooruitgang is een goed teken voor de veiligheid in de toekomst.

Dit. :)

Black

Legacy Member
partyboy zei:
Hij zal willen zeggen dat als je zo denkt je geen moeite moet doen om zo'n systemen te ontwikkelen :).
Als de vrachtwagens daarachter dat systeem niet hebben ga je waarschijnlijk botsen daar ben ik het overeens maar alle vooruitgang is een goed teken voor de veiligheid in de toekomst.

Idd, maar ik zeg dan toch ook nergens dat dit systeem nutteloos is ?
Heeft enkel zn beperkingen, da's al.
Nuja typisch hier op 9lives, nix begrijpend lezen en onmiddellijk het pad van de aanval kiezen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan