Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElZ

Legacy Member
ik vind dat ge pas het recht hebt neerbuigend te doen als get zelf beter kunt .

+ gymkhana is niet hetzelfde of rally

MeRCeNaRy

Legacy Member
ElZ zei:
ik vind dat ge pas het recht hebt neerbuigend te doen als get zelf beter kunt .

+ gymkhana is niet hetzelfde of rally
Gymkhana is een klucht. Als ge kijkt naar hoeveel bandensporen er zijn in het shot voor hij op de "spot" aan komt weet ge al genoeg hoeveel keer er geprobeerd is...

Zie hieronder... Zijn eerste rit op dat traject :) Zo moet het ;)

[YOUTUBE]Y0iwKJe7zRI[/YOUTUBE]

Brecht

Legacy Member
idd, als ge eerst 10 keer moet proberen en dan allemaal stukskes aan mekaar moet monteren, is da nu ook nie zo speciaal zenne.

ElZ

Legacy Member
waarom zouden ze dat doen denkte ? ? tis nog altijd nen commercial eh

ze doen waarschijnlijk verschillende takes om dan de beste footage deruit te halen .

nog es over de rallycapaciteiten van block , kunt ge evengoed ook raikkonen een sukkel noemen , of rossi bijvoorbeeld

kijk eerst maar eens in eigen boezem vooraleer ge iemand anders een sukkel noemt

Brecht

Legacy Member
ik heb het woord sukkel nooit in de mond genomen. ik vind gewoon dat er veel teveel spel rond gemaakt wordt, met zijn gymkhana filmkes alsof em de beste piloot ter wereld is, en als em dan eens meedoet in een echte rally is het eigenlijk zoveel zaaks niemeer.

Terror Factor

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Gymkhana is een klucht. Als ge kijkt naar hoeveel bandensporen er zijn in het shot voor hij op de "spot" aan komt weet ge al genoeg hoeveel keer er geprobeerd is...

Zie hieronder... Zijn eerste rit op dat traject :) Zo moet het ;)

[YOUTUBE]Y0iwKJe7zRI[YOUTUBE]

Op 1.20 en iets daarna zie 'k toch al redelijk dikke bandensporen staan :)

Ma ja, Ken Block is zeker ni de beste, al heb 'k toch een flauw vermoeden da niemand hier op het forum in de buurt komt.

Los daarvan: who cares? 't Is toch een tof filmke om te zien :)
De eerste blijft wel het beste, de andere proberen te fel imo. In dit filmke is het wel terug iets minder erover (vlammen, glazen ruiten, belachelijk veel DC promo shizzle) :)

blind_ripper

Legacy Member
brechen zei:
ik heb het woord sukkel nooit in de mond genomen. ik vind gewoon dat er veel teveel spel rond gemaakt wordt, met zijn gymkhana filmkes alsof em de beste piloot ter wereld is, en als em dan eens meedoet in een echte rally is het eigenlijk zoveel zaaks niemeer.

Zoveel zaaks is het idd niet, want em plooit 9/10 keer zen auto :p.

ElZ

Legacy Member
ahja, die internetheld die eigenlijk geen kloten rally kan rijden

impliceert ge hiermee niet dat het een sukkel is dan ?



betreffende de aandacht , tis een amerikaan met veel geld dusja die kan nogal vlot reclame maken , veel geld voor proffesionele filmpjes etc...

hij maakt de autosport populair bij een groep die anders nooit op die manier naar autosport zou kijken .

langs de andere kant , ist ook maar ne gast die doet wat em graag doet eh
ok hij heeft het geld en dat maakt het makkelijk

Brecht

Legacy Member
neen, enkel dat em suckt in de rally :p en daar zit het hem idd, heeft gewoon veel geld, is niet door het talent dat em beroemd geworden is.

ElZ

Legacy Member
laten we het houden op een klein beetje talent met een grote portie dollars ?



en tis al lang geweten dat de beste stuurlui aan wal staan ;)

edit: den dag van vandaag moet ge gewoon dollars hebben om iets op proffesioneel vlak te kunnen bereiken , degenen met supertalent geraken er zelf soms nog niet .

Brecht

Legacy Member
met mijn budget kan ik enkel wat op de nurburgring gaan vlammen, en als ik al koten met plexi ruitjes begin in te halen denk ik dat ik niet slecht bezig ben :) maar uw conclusie is idd juist!

ElZ

Legacy Member
als ge budget hebt om een subaru te kopen kunt ge nog veel kanten uit hoor


sparen voor een jaartje clio cup ofziet bijvoorbeeld of vwfun cup (midengine :D)

ik d8 voor een race of 4 clio cup dat ge u kunt inkopen in een team voor rond de 10.000€

NA_T

Legacy Member
Goed zot als ge daar u hard verdiende geld aan uitgeeft.. Het is leuk, maar het is het niet waard. Sponsoring of gewoon niet!

Brecht

Legacy Member
aankoop is niets, zijn de kosten die erbij komen. en als ik goesting heb ben ik nen toer gaan doen, niet 4x op een vooraf afgesproken datum eens een raceke gaan rijden :p

Draaksken

Legacy Member
der is hier iemand met een signature in de aard van " 9lives waar de internethelden thuis zijn " .. past soms wel eens ^^

Terror Factor

Legacy Member
brechen zei:
met mijn budget kan ik enkel wat op de nurburgring gaan vlammen, en als ik al koten met plexi ruitjes begin in te halen denk ik dat ik niet slecht bezig ben :) maar uw conclusie is idd juist!
Waarschijnlijk hadden ze motorische problemen :unsure:
Draaksken zei:
der is hier iemand met een signature in de aard van " 9lives waar de internethelden thuis zijn " .. past soms wel eens ^^

:D (NG - nightghost) was da, dacht 'k.

ComputerVISTA

Legacy Member
brechen zei:
ik heb het woord sukkel nooit in de mond genomen. ik vind gewoon dat er veel teveel spel rond gemaakt wordt, met zijn gymkhana filmkes alsof em de beste piloot ter wereld is, en als em dan eens meedoet in een echte rally is het eigenlijk zoveel zaaks niemeer.

Fenwick > Block!

ElZ

Legacy Member
Terror Factor zei:
Waarschijnlijk hadden ze motorische problemen :unsure:

die zijn gewoon levensbenauwd dat ze eraan gaan door plexi scherven als ze crashen

mochten ze lexaan ruiten zitten hebben , da zou wat anders geven :p

citrofenwick

Legacy Member
Niet overdrijven hé gasten. Hij kan niet mee met de top en kben der ook nie aan, maar van de 2 WRC-wedstrijden die hij dit jaar gereden heeft, staat hij telkens in de top 10.
World Rally Championship - Results

Vorig jaar wast idd wel gene vetten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan