Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:

ComputerVISTA zei:Ik zie er toch samen met een supra.
AhReNd zei:Route du Circuit, Francorchamps. Had geen parcourverkenning, dus vergeef me van de slechte lijnen *smoesjes*
[youtube]ZrfUL5MnnDs[/youtube]

citrofenwick zei:Kheb daar geloof ik ook nog op geragd met mn GT. Leuk baantje!
Btw, handen plaatst ge bij hoge snelheden beter op 10 na 10.

Jurgenv1 zei:
ComputerVISTA zei:
AhReNd zei:Route du Circuit, Francorchamps. Had geen parcourverkenning, dus vergeef me van de slechte lijnen *smoesjes*
[youtube]ZrfUL5MnnDs[/youtube]