Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MooNMaN

Legacy Member
[LRRP];12621564 zei:
Waar blijven die filmkes van onze pro drifters hier ?

lol ben geen pro drifter. maar heb mij toch al goed geamuseerd in de sneeuw. hier in de wijk strooien ze niet en opt einde is er een klein basketpleintje en parking die bijna niet gebruikt wordt. ik wil nen RWD onder mijn kont om daar eens te spelen :(.

Soundstorm

Legacy Member
stormsman zei:
politie heeft me gistere betrapt, was nog geen minuut bezig. way to go polis van osschot, staan ze te wachten op de parking van de unikamp tot er iemand komt schuiven.
die manne hebbe hier echt niks beters te doen.
Zie ook het probleem niet. Toch nie op ne parking.
Op de openbare weg is het ergens nog te begrijpen dat het niet mag. Maar midden in de nacht doet ge in principe ook niemand kwaad.

En op sneeuw is er geen geluidsoverlast ook.

stormsman

Legacy Member
WeedJunk zei:
Boete voor roekeloos rijgedrag dan of wat? :crazy:

nee, ze hebbe onze plakke opgeschreve, en hebben ons weggejaagd. (het was een privé terrein)
dan zijn we maar naar huis gegaan, da is het ook ni waard hé.

Bram

Legacy Member
M'n ouders zijn weg met de Starlet :( ik zou anders ook wel nog eens willen gaan spelen... Parking van de Carrefour hier in oostakker ofzo

Gonzo

Legacy Member
Vrijdag met de 320Ci in Denderleeuw een beetje gaan spelen, op een of andere parking van een voetbalterrein ofzo? 't Ligt naast ne spoorweg :unsure:
Veel plaats en bijna helemaal leeg :woohoo:

Is wel eens plezant, maar 't lag TE glad, zonder DSC zat ik al aan 't ander eind van de parking tegen dat ik 20 per uur reed :sad: En met DSC aan viel er nie veel te spelen...

Soundstorm

Legacy Member
Gonzo zei:
Is wel eens plezant, maar 't lag TE glad, zonder DSC zat ik al aan 't ander eind van de parking tegen dat ik 20 per uur reed :sad: En met DSC aan viel er nie veel te spelen...
:oink:? Ge hebt geen snelheid nodig om te spelen hé ;)

@Brechen: precies wel nog donker, da doe ik nie echt graag.

Brecht

Legacy Member
bwa tviel mee zenne, en nekeer ge da toerke beetje kende ging da wel nog goed :D dan keer andere richting, toch paar keer moeten opletten dan :unsure:

Gonzo

Legacy Member
Soundstorm zei:
:oink:? Ge hebt geen snelheid nodig om te spelen hé ;)

't Moet toch een beetje vooruit gaan he, 500 donuts draaien en ter plaatse mijn banden staan verslijten, vind ik ook nie veel aan :p

Soundstorm

Legacy Member
Als er effectief een bepaald toerke was is het natuurlijk leuker. Want op ne parking is da meestal niet gemakkelijk omdat ze te klein zijn.

Volgens Google was mijn 'circuit' gisteren 1.6km lang met 10 bochten. :woohoo:

Brecht

Legacy Member
bwa twas toch een redelijk toerke znne, pakt dat we halve minuut deden over 1 toerke ofzo :p (zonder rondgaan natuurlijk) want op sommige plekken was da van bijna geen grip, naar een stuk met meer grip, en dan een ijsplek :p
nog filmke blijkbaar http://www.youtube.com/watch?v=nvAgHZ1zhRE

Mr. SLASH

Legacy Member
Gonzo zei:
Vrijdag met de 320Ci in Denderleeuw een beetje gaan spelen, op een of andere parking van een voetbalterrein ofzo? 't Ligt naast ne spoorweg :unsure:
Veel plaats en bijna helemaal leeg :woohoo:

Is wel eens plezant, maar 't lag TE glad, zonder DSC zat ik al aan 't ander eind van de parking tegen dat ik 20 per uur reed :sad: En met DSC aan viel er nie veel te spelen...


het voetbalterrein van FCV Dender dus :p

stormsman

Legacy Member
brechen zei:
bwa twas toch een redelijk toerke znne, pakt dat we halve minuut deden over 1 toerke ofzo :p (zonder rondgaan natuurlijk) want op sommige plekken was da van bijna geen grip, naar een stuk met meer grip, en dan een ijsplek :p
nog filmke blijkbaar YouTube - MR2 snow drifting

leuke parking :)
had je in begin geen moeite voor niet te spinnen? ik spin toch af en toe met mijne wage. ik heb ook al met een bwm 318i zitte 'drifte' en da is veeel beter te controleren.

Guardian-X-

Legacy Member
edit : brecht moest da gezegd hebbe hé ^^ da is 3km van mijn deur ...

Brecht

Legacy Member
kdacht da ge nie wilde buitenkomen met zulk weer? :D spijtig, khad u wel keer willen zien 4-wiel driften ^^
stormsman zei:
leuke parking :)
had je in begin geen moeite voor niet te spinnen? ik spin toch af en toe met mijne wage. ik heb ook al met een bwm 318i zitte 'drifte' en da is veeel beter te controleren.
viel heel goed mee, just alsk opeens op een ijsplek zat ging em keer rond, maar ge mocht echt nieveel gas geven, als ge weinig gas gaf ging het het beste

Guardian-X-

Legacy Member
brechen zei:
kdacht da ge nie wilde buitenkomen met zulk weer? :D spijtig, khad u wel keer willen zien 4-wiel driften ^^

Naja toch wel ma geen 30km gaan rijden ... + plaats genoeg daar voor "foutjes" :)

Brecht

Legacy Member
ik heb 40km gereden voor naar die parking te gaan nochtans, en ik heb enkel rwd :p

BlueSkyraider

Legacy Member
tGaat gelijk toch al niet slecht om het onder de knie te krijgen hé Brechen!
Hopelijk komt de "ervaring" ook van pas als het eens echt nodig is :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan