Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Caracalla zei:ik ben ook wel fan van die Celica's
en ik ben ook fan van een grote spoiler, maar op die Celica vinnek het der echt over![]()
stormsman zei:ik heb niks tegen streetracen, sprintjes trekken enzo, maar dees is net iets te onverantwoord. wel is tof om te zien![]()
ctgilles zei:
boostah zei:wel cool hoe het systeem daar zit op 2 rijvaks banen. Ene sneller dan u, ok dan gaat die effe op pechstrook rijden om door te laten.
Int begin wisten we dat nie, tot er zo een paar aangevlamd komen achter u al toeteren en flikkeren 
ZaligGuardian-X- zei:Echt strijk gaan. Die eerste is precies ne opgepompte civic ^^
www.dumpert.nl - Man doet auto na

whatever9 zei:niks onverantwoord aan... hij gebruikt telkens zijn pinkers!!!

Guardian-X- zei:Echt strijk gaan. Die eerste is precies ne opgepompte civic ^^
www.dumpert.nl - Man doet auto na


ComputerVISTA zei:
Ge hebt al nen C nodig om daarmee te rijden 
Mr. SLASH zei:heb het nu al 2 keer bekeken en het blijft gewoon prachtig ineen gestoken en het doet u wel keer nadenken
zo zoude de reclames hier ook moeten zijn , hard , kwestie dat ze overkomen