Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Macresco

Legacy Member
Ik wist nie da RWD speciaal was op ne BMW :wtf:

Enige wa er dus speciaal aan is, is het M-onderstel da waarschijnlijk veel te goed is voor de pk's wa da bijheeft.

Asserti

Legacy Member
da onderstel is nog te zwak voor wat de wagen kan ;)

allez, vooral als die ophanging nog nie vernieuwd is

Kwertie

Legacy Member
@ Stancke;
'k Zou nog liever voor die Lancia gaan dan voor die Audi gt eerlijk gezegd :p. Want die audi is niet zo snel als hij eruit ziet... Dan liever iets dat nog exclusiever ziet op baan :).

Anderzijds zegt die 728i mij ook wel iets :), dan vooral voor de prijs.

CAS

Legacy Member
Macresco zei:
Mijne kameraad heeft nog zo ne 318IS.
Is naar het schijnt nie echt veel te vinden nee. Ma vraag mij nie wa er zo speciaal aan is.

't Is een sedan met die motor. Op zich is dat eigenlijk niet speciaal. Had iets met de Belcar ofzo te maken. Ge moet zoveel auto's verkopen om mee te doen. Dus om beter te zijn, maken ze dan zoveel sedan's met die motor (meer pk dan gewone 1.8) en dan mogen ze meedoen é. Op zich is dat dus ni zo speciaal.

Macresco

Legacy Member
Droomwagen 1
Droomwagen 2

Liefst zou ik nog de Dealer's collection willen. Voor de mooie leren zetels en hij is exclusiever. Nuja de Final Edition is exclusiever in Europa.
als ik de lotto win alle 2. En nog nen 3e omda ge met dees 2 toch nie moogt doorscheuren. Alleen mee naar de London to Brighton run en voor de rest in de zomer ewa.

its_just_me

Legacy Member
Macresco zei:
Droomwagen 1
Droomwagen 2

Liefst zou ik nog de Dealer's collection willen. Voor de mooie leren zetels en hij is exclusiever. Nuja de Final Edition is exclusiever in Europa.
als ik de lotto win alle 2. En nog nen 3e omda ge met dees 2 toch nie moogt doorscheuren. Alleen mee naar de London to Brighton run en voor de rest in de zomer ewa.

zalige dingen hé... ik zou graag zo een integrale (moet geen limited fzo zijn) en een huidige 2.0 turbo hebben... schoon om naast mekaar te zetten :D

heb nog nooit een 2.0 turbo in de nuova in het wild gezien eigenlijk... nog nergens dat hf logo zien hangen. het zijn bijna allemaal TD's...

its_just_me

Legacy Member
WeedJunk zei:
Voor da geld toch liever nen Bmw E39 M5 ;)

Of E46 M3? Dilemma... :(

mja die limited editions zijn wel exclusieve wagens... de "gewone" integrale's zijn ook al niet mis en voor heel wat minder geld te vinden. heb ook al een nuova 2.0 turbo (70000 km!!!) zien staan voor 4000 euro :|
had ik geen vriendin gehad die me zou vermoorden... zou hier direct gestaan hebben...

|) ][ |V| ][

Legacy Member
CAS zei:
't Is een sedan met die motor. Op zich is dat eigenlijk niet speciaal. Had iets met de Belcar ofzo te maken. Ge moet zoveel auto's verkopen om mee te doen. Dus om beter te zijn, maken ze dan zoveel sedan's met die motor (meer pk dan gewone 1.8) en dan mogen ze meedoen é. Op zich is dat dus ni zo speciaal.

Zelfde als met de 190 EVO's dan? Daar moesten ze er 500 van maken voor ze mochten meedoen aan de DTM :p

its_just_me

Legacy Member
|) ][ |V| ][;9840959 zei:
Zelfde als met de 190 EVO's dan? Daar moesten ze er 500 van maken voor ze mochten meedoen aan de DTM :p

lancia stratos anyone? :p ook een klein aantal van moeten maken om te mogen deelnemen aan rally. prachtig ding!

|) ][ |V| ][

Legacy Member
its_just_me zei:
lancia stratos anyone? :p ook een klein aantal van moeten maken om te mogen deelnemen aan rally. prachtig ding!

In Dikkebus city (waar dat ik woon dus :D), is er iemand met 8 pf 9 classics, waarvan 1 stratos naart schijnt, en volgens mijn ma zou het de apotheker zijn :p Dit hoorde ik toch van iemand die mijn 190 zag en erover kwam praten omdat hij zelf ook ooit een had.

its_just_me

Legacy Member
|) ][ |V| ][;9841025 zei:
In Dikkebus city (waar dat ik woon dus :D), is er iemand met 8 pf 9 classics, waarvan 1 stratos naart schijnt, en volgens mijn ma zou het de apotheker zijn :p Dit hoorde ik toch van iemand die mijn 190 zag en erover kwam praten omdat hij zelf ook ooit een had.

toevallig een blauwe? heb die ooit nog zien naast de baan staan dicht bij de colruyt in ieper (voor de twaalf apostels). gingen em juist in gang steken om op een kar te zetten. toch me eens vlug aan de kant gezet en gaan kijken. zoiets zie je nu niet veel. had gehoopt dat ie wat zou beginnen babbelen, maar blijkbaar niet...

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Ja, tis een stille mens :unsure:
Maar kheb em zelf nognie gezien, dus de kleur kan ik niet zeggen, die mens heeft het wel verteld wat het was, ma kben dat al vergeten, ik weet enkel nog dat hij een stratos heeft :p
Toevallig nog nooit de Veyron gezien bij de Arianne? Collega had er eens foto's van kunnen maken, hij zou eigendom zijn van de eigenaar van dat bedrijf waar de poolzaal vroeger was :cool:

Macresco

Legacy Member
its_just_me zei:
lancia stratos anyone? :p ook een klein aantal van moeten maken om te mogen deelnemen aan rally. prachtig ding!

Lancia S4 ;)

Voor 4000 vind je die wel maar de kans is groot dat er weeral vanalles aan scheelt. Hou ook in gedachten dat zo'n ding inschrijven u al zeker 1000€ kost en dan hebt ge nog geen tax betaalt hé.
Ik ben hetzelfde als u zunne. De nieuwe Hf Turbo in combinatie met een Integrale maar 1 van die 2 is al moeilijk bereikbaar. Aankoop is niks, maar dat onderhouden etc.. is wat anders.

SoliD

Legacy Member
Zalige auto langsbuiten... Zou het nog overwegen moest ik niet zoveel KM's afleggen vanaf volgend jaar :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan