Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
+ geen leer

ThumbsDown.jpg

Terror Factor

Legacy Member
Decade zei:
Nog ff een laatste, en als ik niet net op reis geweest was was hij van mij... Hoewel ik vermoed dat die 20000km eerder 2000000km moet zijn voor die prijs.
Coupe v6 2.6 aangeboden > Audi > Auto's > kapaza.be

Is da ni HEEEEEEEEEEEL weinig geld daarvoor? :/

EDIT: kameraad heeft er voor gebeld:p 200k km, geen onderhoudsboekjes, wel papieren, staat nog op vorige eigenaar z'n naam(hij heeft die naar eigen zeggen overgekocht om door te verkopen)

Dunno, blijft imo toch weinig geld vo zo'n auto?

n9ne

Legacy Member
fak, da kriebelt wel :unsure:
da zal zeker wel wa zuipen ^^
wa voor enen isda eiglijk (pk verzekering enzo), jaja, schaam dak da ni weet :p

Kwertie

Legacy Member
150 paardjes, niet erg veel dus, wel een relaxe motor met vrij veel koppel :). In 3de vertrekken lukt probleemloos enzo...

Pana

Legacy Member
forn9 zei:
fak, da kriebelt wel :unsure:
da zal zeker wel wa zuipen ^^
wa voor enen isda eiglijk (pk verzekering enzo), jaja, schaam dak da ni weet :p

Ik dacht 150pk's. Denk iig wel dat het blokje veel potentieel heeft :), En tlijkt in goeie staat te zijn.

Stancke

Legacy Member
Bah, dat gaat toch teveel zuipen en teveel aan taksen zijn voor "maar" 150pk...?

n9ne

Legacy Member
mijn pa zegt da er genen auto op den hof komt voor dak afgestudeerd ben en hem heb ik net nodig voor die verzekering :( :sad:

Stancke

Legacy Member
forn9 zei:
mijn pa zegt da er genen auto op den hof komt voor dak afgestudeerd ben en hem heb ik net nodig voor die verzekering :( :sad:

Misschien kan je proberen om hem in de garage te zetten, misschien mag het dan wel.

n9ne

Legacy Member
Stancke zei:
Misschien kan je proberen om hem in de garage te zetten, misschien mag het dan wel.

Nja, normaal zouk er mij niets van aantrekken, maar die taksen, verzekering, naft, daar hebbik wa hulp bij nodig (geld kuch)

clowntje

Legacy Member
of nog paar jaar ergens plaatsen in den droge en nie op gras en wachtn tot uw ouders zeggn van oké? :D

n9ne

Legacy Member
Mja, in feite hebben ze hun daar niet mee te moeien imo, maar mijn pa vindt het onverantwoordelijk als ik niet financieel ofhankelijk ben ;s

Kwertie

Legacy Member
En terwijl je wacht kan je uitkijken naar iets beters waar je minder taksen op betaalt :p.
Hoewel dat allemaal zeer goed meevalt als je gaat werken natuurlijk...

n9ne

Legacy Member
Mja, en als ge dan nog langer wacht komt er nog iets voordeliger , en nog wa langer, etc... :p

Dreetn

Legacy Member
Koop gewoon en zeer grote auto, zo een die helemaal geroest is en zet die bij je thuis.
Je schrijft hem dus niet in, en dan kijken hoelang het duurt voordat ze plooien. :unsure:

Poplipo

Legacy Member
dreet'n zei:
Koop gewoon en zeer grote auto, zo een die helemaal geroest is en zet die bij je thuis.
Je schrijft hem dus niet in, en dan kijken hoelang het duurt voordat ze plooien. :unsure:
Dees is een heel goed idee :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan