Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Mocht er een leder interieur hebben ingestoken :p

Alhoewel, het leder interieur uit de W140 is wansmakelijk lelijk. 1 Vd. meest smakeloze zetels ooit in een auto gestoken imo!

Berd

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Onbetaalbare wegentaksen en verschrikkelijke verzekering + een verbruik dat torenhoog ligt voor ne geweldigen auto... met stoffen zetels :p

Enkel de inschrijving ervan is peanuts.

En toch kriebelt het een beetje :$ Kga eens aan m'n verzekeraar vragen wat me zo'n grap zou kosten (algemeen dan; dit "concept"; niet persé deze auto). Verbruik ligt blijkbaar rond de 10-12 l voor snelwegverkeer (wel 18 voor stadsverkeer :unsure:) maar dit stoort me niet zo enorm veel ('k werk in petrochemie:woohoo:)
Echt heel veel km's zou ik er wsl niet mee doen, dus per km wordt het dan wel een dure "hobby" o.w.v. jaarlijkse taks en verzekering. Maar toch... :drool: :$ Daar een autovakantie mee doen... :cool:

ComputerVISTA

Legacy Member
Berd zei:
En toch kriebelt het een beetje :$ Kga eens aan m'n verzekeraar vragen wat me zo'n grap zou kosten (algemeen dan; dit "concept"; niet persé deze auto). Verbruik ligt blijkbaar rond de 10-12 l voor snelwegverkeer (wel 18 voor stadsverkeer :unsure:) maar dit stoort me niet zo enorm veel ('k werk in petrochemie:woohoo:)
Echt heel veel km's zou ik er wsl niet mee doen, dus per km wordt het dan wel een dure "hobby" o.w.v. jaarlijkse taks en verzekering. Maar toch... :drool: :$ Daar een autovakantie mee doen... :cool:

In auto's moet ge uw hart volgen hé, nie uwe portemonee :D

Deed ik ook maar iets minder exiburant :p

Mienod

Legacy Member
forn9 zei:
GL met daar een parkeerplaats voor te vinden, buurman eeft nen dodge ram en die geraakt da nergens kwijt ^^

Een vriend van mij heeft ook een Dodge Ram en die zat ooit is vast op de parkeerplaats van de cinema. Met een gewone auto geraakte je daar vlot uit maar hij heeft meer dan 5min zitten manoeuvreren :D

SpeedFreak.be

Legacy Member
Stancke zei:
Vraag eens waar die auto staat in Brugge. Ik kan er eventueel al eens naar gaan kijken.

Ik vind 1 ding toch wel vreemd: Brugge en kan geen Nederlands, maar heeft atm wel 9 wagens te koop staan dus het zou een bedrijf of opkoper moeten zijn. :wtf:

Alle wagens zijn tussen 15 februari en 23 februari opgegeven en daarvoor niets. Ik weet echt niet of dit te vertrouwen is.

Stancke

Legacy Member
johan tb zei:
Ik vind 1 ding toch wel vreemd: Brugge en kan geen Nederlands, maar heeft atm wel 9 wagens te koop staan dus het zou een bedrijf of opkoper moeten zijn. :wtf:

Alle wagens zijn tussen 15 februari en 23 februari opgegeven. Ik weet echt niet of dit te vertrouwen is.

In Engeland heb je ook mensen die geen Engels spreken? Hier zitten er ook Marokkanen zu

SpeedFreak.be

Legacy Member
Stancke zei:
In Engeland heb je ook mensen die geen Engels spreken? Hier zitten er ook Marokkanen zu

Ok goed, maar zou jij daar een 2e hands wagen van kopen......

Stancke

Legacy Member
johan tb zei:
Ok goed, maar zou jij daar een 2e hands wagen van kopen......

Waarom niet? Als alles in orde?

Dus in feite zou je in regio Antwerpen dan geen 2ehandse wagen mogen kopen?

BlueSkyraider

Legacy Member
Bij mijne garagist heb ik vanmorgen nen E30 316i ontdekt zonder platen.
Blijkbaar moet em in orde gezet worden voor verkoop. Maar de eigenaars zoeken de papieren nog :p

@ComputerVISTA: zijde zondagmiddag vrij om naar den E34 M5 touring te gaan zien?

Hier staat em te koop :)

ComputerVISTA

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
Bij mijne garagist heb ik vanmorgen nen E30 316i ontdekt zonder platen.
Blijkbaar moet em in orde gezet worden voor verkoop. Maar de eigenaars zoeken de papieren nog :p

@ComputerVISTA: zijde zondagmiddag vrij om naar den E34 M5 touring te gaan zien?

Hier staat em te koop :)

Zondag heb ik plots een ganse dag vrij, das toevallig hé :D

Misschien doe ik toch een bod :)

PS: savonds gaan we naar de cinema in antwerpen he, coco flanel is weer uit :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan