Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:Onbetaalbare wegentaksen en verschrikkelijke verzekering + een verbruik dat torenhoog ligt voor ne geweldigen auto... met stoffen zetels
Enkel de inschrijving ervan is peanuts.
Kga eens aan m'n verzekeraar vragen wat me zo'n grap zou kosten (algemeen dan; dit "concept"; niet persé deze auto). Verbruik ligt blijkbaar rond de 10-12 l voor snelwegverkeer (wel 18 voor stadsverkeer
) maar dit stoort me niet zo enorm veel ('k werk in petrochemie
)
Daar een autovakantie mee doen... 
Brick Top zei:Zoals jullie weten ben ik aan 't uitkijken voor nieuwe wagen. Daarstraks ben ik naar deze wagen gaan zien. Wat vinden jullie ervan, zo puur op 't zicht? En is de prijs gerechtvaardigd? Ik vond hem echt wel heel mooi, zeker omdat het interieur er nog zo proper uitzag.
-Helld0g- zei:

Berd zei:En toch kriebelt het een beetjeKga eens aan m'n verzekeraar vragen wat me zo'n grap zou kosten (algemeen dan; dit "concept"; niet persé deze auto). Verbruik ligt blijkbaar rond de 10-12 l voor snelwegverkeer (wel 18 voor stadsverkeer
) maar dit stoort me niet zo enorm veel ('k werk in petrochemie
)
Echt heel veel km's zou ik er wsl niet mee doen, dus per km wordt het dan wel een dure "hobby" o.w.v. jaarlijkse taks en verzekering. Maar toch...![]()
Daar een autovakantie mee doen...
![]()



forn9 zei:GL met daar een parkeerplaats voor te vinden, buurman eeft nen dodge ram en die geraakt da nergens kwijt ^^

dreet'n zei:Pff der zitten cup-zetels in en hij weet niet eens hoeveel km die carroserie heeft, en nederlands kan hij ook al niet
edit: en toen ik vroeg welke opties die auto heeft zei hij, cup-zetels en xeon lichten...
Stancke zei:Vraag eens waar die auto staat in Brugge. Ik kan er eventueel al eens naar gaan kijken.

johan tb zei:Ik vind 1 ding toch wel vreemd: Brugge en kan geen Nederlands, maar heeft atm wel 9 wagens te koop staan dus het zou een bedrijf of opkoper moeten zijn.
Alle wagens zijn tussen 15 februari en 23 februari opgegeven. Ik weet echt niet of dit te vertrouwen is.
Stancke zei:In Engeland heb je ook mensen die geen Engels spreken? Hier zitten er ook Marokkanen zu
johan tb zei:Ok goed, maar zou jij daar een 2e hands wagen van kopen......
Je hebt pmStancke zei:Vraag eens waar die auto staat in Brugge. Ik kan er eventueel al eens naar gaan kijken.



BlueSkyraider zei:Bij mijne garagist heb ik vanmorgen nen E30 316i ontdekt zonder platen.
Blijkbaar moet em in orde gezet worden voor verkoop. Maar de eigenaars zoeken de papieren nog
@ComputerVISTA: zijde zondagmiddag vrij om naar den E34 M5 touring te gaan zien?
Hier staat em te koop![]()



dreet'n zei:Je hebt pm![]()