BrAiNpAiN
Legacy Member
NiXiE zei:dit weekend 30000km gepasseerd met de polo
met den AX zeker

corsa heeft midden april een dubbele page-not-found gehad (140440.4km, 404404 op den teller) maar vind de pic zo niet direct...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NiXiE zei:dit weekend 30000km gepasseerd met de polo

Kwertie zei:Zet uw cd-speler af, misschien krijg je hierdoor een halve PK extra en haal je die snelheid dan wel.


Kwertie zei:Afkoelen nadat hij heeft doorgeblazen doet hij uit z'n eigen ('k verschiet er soms nog van dat die radiator aanslaat als hij al een paar minuten stilstaat).
pieroxx zei:Dat nadraaien wat whatever9 bedoelt is voor de turbo denk ik, dat ie nog olie krijgt (dus met motor nog aan even laten nadraaien opdat de oliepomp nog werkt). Het geen jij bedoelt is gewoon de ventilator. Twee verschillende dingen denk ik, of ben ik mis?
.
. Zelfs al is de helft puur voor 't plezier.