Archief - De fun / huge kilmoterstanden thread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RealFlub

Legacy Member
broers z'n camionette: 375.000km al :D en da spel blijft rijden zonder kosten.

Dracones

Legacy Member
Gisteren op men honda : 98.004 als ik thuis kwam
vandaag als ik met men mercedes sprinter thuis kwam : 5.003

Dracones

Legacy Member
ik doe ongeveer 1000km op een week :-/ morjah bij ons is het ook meer van

naar bestemming ( half dag daar ofzo ) en weer verder,gij rijd wel constant op en af zeker ?

stormsman

Legacy Member
met men mr heb ik 195K km juist gepasseerd
op 4 dage meer dan 1000km gedaan xD

stormsman

Legacy Member
brechen zei:
en content van, qua wegligging enzo? (in de regen enzo ook? )

as het droog is valt da goe mee, maar zondag was het nat :( en men rijkunste late me nog in de steek, bij het afslage ff gespint stond dwars over de weg.
gelukt was het ni druk :)

Brecht

Legacy Member
die hebben idd nogal de reputatie van in de regen redelijk gemakkelijk rond te gaan, die van na 93 denk ik zouden ietske minder erg moeten zijn, ietske veranderde ophanging. ik ga mij enen van 1994 zoeken, 175pk ipv 156 ^^

stormsman

Legacy Member
brechen zei:
die hebben idd nogal de reputatie van in de regen redelijk gemakkelijk rond te gaan, die van na 93 denk ik zouden ietske minder erg moeten zijn, ietske veranderde ophanging. ik ga mij enen van 1994 zoeken, 175pk ipv 156 ^^

veel geluk met zoektocht! als je goed zoekt vind je wel een pracht exemplaar

pr0ph3t

Legacy Member
39.000 aangetikt deze morgend. en ze is 2 jaar oud. dus nog geen 20.000km per jaar :)

Kr|stof

Legacy Member
Bijna 190 000 met mijn passat. Hij zou in theorie het dubbele nog moeten aankunnen :)

Crashtestdummy

Legacy Member
vandaag de 100.000 gepasseerd :woohoo: ik kan tbusje verkopen alsof em nieuw is want de tellers staan op 0 ^^ :unsure:

dus in totaal 13.000km mee gereden in 9 maand tijd met maar 1 stom accidentje waarvan dak zelf zo goed als geen schade aan heb (das tbelangerijkste) mijn andere auto's gingen zo lang nie mee, da was maar 3 en 4 maand ongeveer

eniac

Legacy Member
Zolang ik vol gas geef is er geen probleem en gaat em goed vooruit, maar als ik een constante snelheid wil aanhouden (vb 130 op snelweg) "snokt" hij constant. Motor houdt heel klein beetje in, geeft dan beetje bij, houdt dan weer in, geeft dan weer bij, en dat kilometers aan een stuk. Meestal gaat het "bijgeven" gepaard met een beetje roetuitstoot en de stootjes duren pakweg 1 a 2 seconden.

Ik word er werkelijk zeeziek van :/

Ook als ik traag optrek met pedaal halverwege voel ik dan bvb in tweede dat hij aan 2000RPM wat inhoudt om bij 2500 weer wat meer door te geven.

Als ik optrek en boven de +- 2800 ga roet hij ook enorm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan