Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pariah zei:idd die cigar city biertjes lijken mij ook wel interessant. Het gaat mij niet zo zeer om de waarde van de bieren. want afspreken met een local vind ik ook wel fijn. Maar kzou gewoon niet graag flessen van + 12euro ruilen met "rommel". En aangezien hij 4 flessen cantillon had gewenst mag ik nu nog een paar suggesties doen![]()
Pariah zei:Die black albert wil ik wel eens proberen. ikzelf woon tegen Kortrijk. Ik heb al een deftige drankencentrale gevonden waar ze oa. de dolle verkochten. Struise brouwers ben ik wel nog niet tegen gekomen. Bij streekbieren Yves in Roeselare hadden ze ook een mooi assortiment. En de vader ? van de eigenaar kan waarschijnlijk uren praten over bieren. Jammer genoeg ken ik er zelf nog niet genoeg van![]()
Pariah zei:Die black albert wil ik wel eens proberen. ikzelf woon tegen Kortrijk. Ik heb al een deftige drankencentrale gevonden waar ze oa. de dolle verkochten. Struise brouwers ben ik wel nog niet tegen gekomen. Bij streekbieren Yves in Roeselare hadden ze ook een mooi assortiment. En de vader ? van de eigenaar kan waarschijnlijk uren praten over bieren. Jammer genoeg ken ik er zelf nog niet genoeg van![]()
Pariah zei:Die black albert wil ik wel eens proberen. ikzelf woon tegen Kortrijk. Ik heb al een deftige drankencentrale gevonden waar ze oa. de dolle verkochten. Struise brouwers ben ik wel nog niet tegen gekomen. Bij streekbieren Yves in Roeselare hadden ze ook een mooi assortiment. En de vader ? van de eigenaar kan waarschijnlijk uren praten over bieren. Jammer genoeg ken ik er zelf nog niet genoeg van![]()
. Wat wil die reserva eigenlijk zeggen? Dacht dat dit bier was die de brouwer voor hem zelf hield? En waarom zetten ze een batch nummer bij die BA? Zijn er dan verschillende batches beschikbaar?bludgeoned zei:Waarschijnlijk door enkelen van jullie al gezien, maar echt serieus gelachen met de marketingman van AB-Inbev: SVT: Den stora ölresan , Premiär 16 april, 21.00 i SVT1 - YouTube
Wel een aanrader om eens te doen met enkelen van je favoriete bieren. Eigenlijk is dit de correcte manier om bier te beoordelen.
Bwoah, €2,5 is geen geld voor een klassebak als Black Albert.Pariah zei:Vandaag een paar flesjes black albert batch 0 en een fles tsjeeses reserva gekocht. Wel vrij kostelijk die biertjes van de struise. 2,50 voor BA en+- 18 voor die tsjeeses. Hopelijk is het zijn geld waard. Wat wil die reserva eigenlijk zeggen? Dacht dat dit bier was die de brouwer voor hem zelf hield? En waarom zetten ze een batch nummer bij die BA? Zijn er dan verschillende batches beschikbaar?

Heb het hier al gezegd, maar Tsjeeses Reserva is echt niet mijn ding. Veel te zoet en inderdaad kruidig. Daarom ben ik ook niet meteen de grootste fan van bepaalde tripels. Grote flessen zou ik in het vervolg niet meer kopen van De Struise. Per cl wordt het dan echt wel duur. Black Albert (en afgeleiden) blijft gewoon wel een topbier en zeker zijn geld waard. Het is toch niet dat je zoiets elke dag zult drinken.Pariah zei:Vandaag een paar flesjes black albert batch 0 en een fles tsjeeses reserva gekocht. Wel vrij kostelijk die biertjes van de struise. 2,50 voor BA en+- 18 voor die tsjeeses. Hopelijk is het zijn geld waard. Wat wil die reserva eigenlijk zeggen? Dacht dat dit bier was die de brouwer voor hem zelf hield? En waarom zetten ze een batch nummer bij die BA? Zijn er dan verschillende batches beschikbaar?
Sowieso. Je merkt bij bieren met hogere alcohol dat die scherpte wat mindert als hij warmer staat. De mout komt dan naar de voorgrond. Ik maak er eigenlijk sowieso een regel van dat bieren boven de 8-9% op kamertemperatuur gedronken moeten worden. Een sterke blonde of een IPA mogen nog wel iets frisser zijn.Pariah zei:Net een Black Albert geopend. Speciale rokerige smaak. Kheb de indruk dat ie betert als hij wat op temperatuur komt. Gevonden bij Geers![]()
Sowieso. Je merkt bij bieren met hogere alcohol dat die scherpte wat mindert als hij warmer staat. De mout komt dan naar de voorgrond. Ik maak er eigenlijk sowieso een regel van dat bieren boven de 8-9% op kamertemperatuur gedronken moeten worden. Een sterke blonde of een IPA mogen nog wel iets frisser zijn.Pariah zei:Net een Black Albert geopend. Speciale rokerige smaak. Kheb de indruk dat ie betert als hij wat op temperatuur komt. Gevonden bij Geers![]()