Dennoman
Legacy Member
Indeed. Het zouden etiketbieren zijn van de Mikkeller single hops. Heb ze ook in de koelkast staan nu, en eergisteren de Sorachi Ace gedronken. Nee, het blijft niet mijn favorete hop. Des te enthousiaster voor Citra en ColumbusBontus zei:Heb de drie extreme hops van Delhaize aangeschaft. Weinig geld voor zo'n leuke IPA's.
Moet nog proeven maar de eerste reacties op ratebeer zien er goed uit.
Zit oa ook Sorachi Ace hop bij, die nu ook in de nieuwe Duvel Tripel hop zit.
Volgend jaar Nieuw-Zeelandse bij Moortgat?
