laurievl
Legacy Member
Mijn samenstelling:
Azerty
Inderdaad een goedkope case maar volgens reviews zeker zijn geld waard.
Mijn vraag is dus of de 26,5 cm lange graka kaart er in zal gaan ?
voor de mensen die met mijn vorige topic hebben geholpen om mijn pc samen te stellen in aankoopadvies, ik heb een verandering gedaan aan de voeding , mobo en graka omdat ik toch niet voor crossfire ga
volgens mij ga ik later toch een nieuwe graka kopen die 
alvast bedankt !
Azerty
Inderdaad een goedkope case maar volgens reviews zeker zijn geld waard.
Mijn vraag is dus of de 26,5 cm lange graka kaart er in zal gaan ?
voor de mensen die met mijn vorige topic hebben geholpen om mijn pc samen te stellen in aankoopadvies, ik heb een verandering gedaan aan de voeding , mobo en graka omdat ik toch niet voor crossfire ga
volgens mij ga ik later toch een nieuwe graka kopen die 
alvast bedankt !


ik wist het eh hat vledege week dan tog maar die i7 gepakt..... 