FreakyJP
Legacy Member
Ik heb sinds vandaag iets vreemd voor met mijn USB poorten. Geen enkele van mijn poorten herkent mijn muis, maar wel mijn iPod, USB stick, gps, .... Aan de muis ligt het niet, want op andere laptops werkt ie wel.
Als ik de muis aansluit, krijg ik steeds zo'n USB Device Not Recognised foutmelding. Om de één of andere reden staan bij My Computer -> Device Manager ook 8 USB poorten, terwijl ik er maar 4 heb
Iemand een idee?
Heb ook een screentje bijgezet van de usb poorten.
http://i53.tinypic.com/2h4gi10.jpg
Als ik de muis aansluit, krijg ik steeds zo'n USB Device Not Recognised foutmelding. Om de één of andere reden staan bij My Computer -> Device Manager ook 8 USB poorten, terwijl ik er maar 4 heb
Iemand een idee?
Heb ook een screentje bijgezet van de usb poorten.
http://i53.tinypic.com/2h4gi10.jpg