bever01
Legacy Member
Hallo iedereen
Kvroeg me af ik werk met twee monitoren, en wanneer ik mijn computer juist heb opgestart, stijgt de temperatuur van mijn videokaart naar 51° , nu heb ik gezien dat bij het plaatsen van mijn kaart het beschermingsplastiekje van sli er nog aan hangt , zou dat invloed kunnen hebben of niet??
Soms komt het ook voor dat hij plots een activiteit heeft van 99% en als ik alle applicaties sluit gaat hij niet trg naar 0% , waardoor ik mijn pc telkens moet herstarten....
In games wordt hij rond de 70° .
Ik beschik over de recenste drivers, pc is mooi stofvrij.
Intel Q6700
Asus Rampage Formula
Kingston 8 GB DDR2
Western Digital 15ears
Corsair HX850
Asus EAHD5870 V2
Antec Nine Hundred (one)
Kvroeg me af ik werk met twee monitoren, en wanneer ik mijn computer juist heb opgestart, stijgt de temperatuur van mijn videokaart naar 51° , nu heb ik gezien dat bij het plaatsen van mijn kaart het beschermingsplastiekje van sli er nog aan hangt , zou dat invloed kunnen hebben of niet??
Soms komt het ook voor dat hij plots een activiteit heeft van 99% en als ik alle applicaties sluit gaat hij niet trg naar 0% , waardoor ik mijn pc telkens moet herstarten....
In games wordt hij rond de 70° .
Ik beschik over de recenste drivers, pc is mooi stofvrij.
Intel Q6700
Asus Rampage Formula
Kingston 8 GB DDR2
Western Digital 15ears
Corsair HX850
Asus EAHD5870 V2
Antec Nine Hundred (one)

