Archief - VGA fout ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

oxYda

Legacy Member
lo ik heb juist nen Club3D 6600GT gekocht in holland ik zit een spel op na een paar minuten blijft eel menne pc hange :s

spec zijn amd 64 3000 , k8v se deluxe , 300W voeding , 512ddr

int begin alsek pc opzet zegt em iets van press tab key to ....

lo slave ofzoiets da's zowizo iets van die vga...

BE|Virus

Legacy Member
'k vrees da da een beetje aan die zwakke voeding ligt...

oxYda

Legacy Member
this van Zalman ma zout ni kunne dak men oude drivers nog ni eb verwijderd ?

Morpheus

Legacy Member
lol doe eerst een volledige format, en als ge dan nog miserie hebt...

nieuw voeding... koop dan van den eerste keer een 400w ofzo (antec)

oxYda

Legacy Member
zowek me deze voeding de pc kunne trekke ?
Voeding ATX 500W (PIV + AMD) 12mm fan € 27

ComputerVISTA

Legacy Member
Een 500 watt voeding van 27 euro? 127 euro akoord maar 27?

nope zoek u 1 van een a merk zoals enermax of thermaltake of iets dergelijks

oxYda

Legacy Member
bij forcom is het zo ze...

is deze goed ?

ATX - 500 Watt PSU - Levicom VisiblePower (Zilver) 88€

ATX - 550 Watt PSU - Levicom BlackLine 82€

ATX - 550 Watt PSU - Aerocool Aeropower B&S 80€

Exit

Legacy Member
AsEeL zei:
Twinmoss ram en AMD64 ging da wel samen???
in begin periode niet, nu al meer kans dat het werkt, vooral als het nieuwe ram modeules zijn en socket 939 ... de 754 heeft er meer probs mee ....

vinteg

Legacy Member
man da is gewoon u voeding, zalman psu's zijn nooit goed geweest, en zeker niet voor hun geld. vraag eerst advies voor ge iets koopt

dawnzolino

Legacy Member
ik heb van int begin al een OCZ Powerstream 520W insteken.
ma kben nog alty aant wachten op men CPU en Graka in de winkel.

maar volgens mij pakt ge beste een OCZ powerstream 420W :niceone:

NightCr@wler

Legacy Member
oxYda zei:
hiervoor had ik gf4ti 4200 en alles ging normaal...

1 die drivers zijn universeel voor alle kaarten dus ligget al nie aan de drivers
2 uw voeding kon dienen geforce 4 trekken en uw nieuwe kaart is 2 generaties jonger, tis nu eenmaal zo da die beestjes van tegenwoordig veel trekken.
3 pakt voeding van rond de 480W das ruim voldoende :)

oxYda

Legacy Member
eb alles al geprobeert denkik 1. geformateerd voor drivers ---> hielp niks
2.Ik kan wel op bureaublad komen alleen et probleem es dak spellekes speel
3.HDD los gekoppelt,3fans,floppy disk helpt ook niks.... :s

mss kaart te warm oe kannek zien oe warm da die is ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan