Counterstrike
Legacy Member
Zoals sommige wel weten heb ik mijn pc laten upgraden maat sinds ik dit heb gedaan heb ik niks anders al dan miserie gehad.
Nu blijkt het probleem met de geheugenlatten te zijn opgelost, ik krijg geen hapering of blauw scherm meer maar als ik nu game heb ik het aan mijne rekker want het beeld blijft hangen en dat gebeurt toch wel af en toe eens, zeer vervelend natuurlijk.
Met bv left4dead 2 heb ik nog nooit op de pc of laptop problemen gehad door online te spelen en nu opeens op de pc dus wel, opeens gedaan ermee, beeld blijft gewoon hangen en schiet er niet meer door.
De vraag is natuurlijk: dan toch het probleem met een de quad core 9500 en dat moederbord die er insteekt die het niet aankan? Of problemen met de gtx 460 grafische kaart ofzo?
Ik had ook nog de settings lager gezet maar dat maakt blijkbaar weinig of geen verschil uit.
Niemand een idee wat het probleem kan zijn nu?
Ik heb denk ik 3 uur een memtest laten doen en geen errors te bespeuren.
Ik zou zegge ligt het aan de gtx460 kaart maar dat merk ik meestal meteen als het aan te hoge kwaliteit staat zoals bij command and conquer, als ik daar te hoog ga dan wil het spel oftewel niet starten en als het start gaat alles in slomotion, dat heb ik niet voor bij de andere games en zoals gezegd heb ik de kwaliteit bij bv black ops lager gezet en toch blijft deze ook vastlopen hetzelfde voor left4dead 2.
Update: 60min black ops gespeeld op laagste kwaliteit 800maal600 en voorlopig geen probleem, morgen verder testen.
Bij 1024 liet het wel vast, bizar, zou denk ik toch nie mogen?
Nu blijkt het probleem met de geheugenlatten te zijn opgelost, ik krijg geen hapering of blauw scherm meer maar als ik nu game heb ik het aan mijne rekker want het beeld blijft hangen en dat gebeurt toch wel af en toe eens, zeer vervelend natuurlijk.
Met bv left4dead 2 heb ik nog nooit op de pc of laptop problemen gehad door online te spelen en nu opeens op de pc dus wel, opeens gedaan ermee, beeld blijft gewoon hangen en schiet er niet meer door.
De vraag is natuurlijk: dan toch het probleem met een de quad core 9500 en dat moederbord die er insteekt die het niet aankan? Of problemen met de gtx 460 grafische kaart ofzo?
Ik had ook nog de settings lager gezet maar dat maakt blijkbaar weinig of geen verschil uit.
Niemand een idee wat het probleem kan zijn nu?
Ik heb denk ik 3 uur een memtest laten doen en geen errors te bespeuren.
Ik zou zegge ligt het aan de gtx460 kaart maar dat merk ik meestal meteen als het aan te hoge kwaliteit staat zoals bij command and conquer, als ik daar te hoog ga dan wil het spel oftewel niet starten en als het start gaat alles in slomotion, dat heb ik niet voor bij de andere games en zoals gezegd heb ik de kwaliteit bij bv black ops lager gezet en toch blijft deze ook vastlopen hetzelfde voor left4dead 2.
Update: 60min black ops gespeeld op laagste kwaliteit 800maal600 en voorlopig geen probleem, morgen verder testen.
Bij 1024 liet het wel vast, bizar, zou denk ik toch nie mogen?

en ja ik weet het, ik wil altijd zo snel mogelijk alles posten en dan krijg je wel her en der wat rare zinnen maar die nochthans duidelijk zijn als men rustig en begrijpend kan lezen
ad: