The Magical Taz
Legacy Member
Ik heb een raar probleem met m'n telenet digicorder en m'n wireless router.
Als ik naar ESPN Amrica kijk en terwijl via een draadloze verbinding het net gebruik krijg ik enrm veel packet loss en haperend beeld op de Digicorder.
Het rare is dat dit niet op andere kanalen is enkel op ESPN America.
Iemand enige ervaring met een soortgelijk probleem ?
Greets,
Taz
Als ik naar ESPN Amrica kijk en terwijl via een draadloze verbinding het net gebruik krijg ik enrm veel packet loss en haperend beeld op de Digicorder.
Het rare is dat dit niet op andere kanalen is enkel op ESPN America.
Iemand enige ervaring met een soortgelijk probleem ?
Greets,
Taz