[TFT]Poky
Legacy Member
Ik heb hier zo een paar in ear headphones gekocht ( nieuwprijs is 50 €, ik heb deze echter via ebay voor 20 kunnen kopen)
Nu na een 3 maanden intens gebruik, is het plastiek rond de draad beginnen degenereren. Echt iets raar, deze is zo vochtig percies geworden en beginnen afpellen.
Nu ik vind dit dus helemaal niet kunnen, ik heb op het inet wat rondgezocht en er zijn nog mensen met hetzelfde probleem.
Is er een kans dat ik een nieuw paar zou kunnen krijgen?
Ik heb geen aankoop bewijs aangezien ze van ebay kwamen, ze waren wel helemaal nieuw toen ik ze aankocht.
Wat doe ik nu het beste? Want het zijn echt wel goede earphones !
Ik kan ze wel nog gebruiken maar het is echt onhandig dat het draadomhulsel weg is.
Kan ik rekenen op Sony zijn europese garantie? Want in het doosje van mij earphones staat dat het niet noodzakelijk is om het aankoopadvies te hebben.
Mvg
Nu na een 3 maanden intens gebruik, is het plastiek rond de draad beginnen degenereren. Echt iets raar, deze is zo vochtig percies geworden en beginnen afpellen.
Nu ik vind dit dus helemaal niet kunnen, ik heb op het inet wat rondgezocht en er zijn nog mensen met hetzelfde probleem.
Is er een kans dat ik een nieuw paar zou kunnen krijgen?
Ik heb geen aankoop bewijs aangezien ze van ebay kwamen, ze waren wel helemaal nieuw toen ik ze aankocht.
Wat doe ik nu het beste? Want het zijn echt wel goede earphones !
Ik kan ze wel nog gebruiken maar het is echt onhandig dat het draadomhulsel weg is.
Kan ik rekenen op Sony zijn europese garantie? Want in het doosje van mij earphones staat dat het niet noodzakelijk is om het aankoopadvies te hebben.
Mvg
.