Robbynho
Legacy Member
Heb de schijf (waarop Vista is geïnstalleerd) eens aangesloten op XP computer met behulp van de USB connector, maar ook hier komt hij vragen om te formateren...
Bij bestandssysteem staat nu geen RAW, maar gewoon niets.
Geen idee meer wat te doen!
Zou een programma a la GetDataBack helpen?
Bij bestandssysteem staat nu geen RAW, maar gewoon niets.
Geen idee meer wat te doen!
Zou een programma a la GetDataBack helpen?