Archief - Samsung 930BF

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M0rpheus

Legacy Member
Is er iemand die al uitvoerig gespeeld heeft met de instellingen van deze monitor?
Zo ja, hoe heb je em ingesteld, waardes van contrast, brightness, ...

SPEEDMAN

Legacy Member
ik heb de 970P, de nieuwere versie met verstelbare voet. Iets hogere ms (6 ipv 4 bij BF) maar dat merk je niet, wel hogere contrast: merk je wel, vooral in games.

Beter dan deze zal je niet vinden.

de 930 is de beste all rounder voor games, maar het contrast is iets te min imo. beter iets langer sparen voor de 970P, tenzij je nu al je scherm meteen wilt, dan gaan voor de 930 BF.

M0rpheus

Legacy Member
Ik heb het al gekocht zunne, staat thuis al te pronken :-)
De 970P vond ik echt wel te duur zunne, da kon ik er nie aan geven. Plus nog eens een verhoogde kans op dode pixels, dan zidde al aan een bedrag van 550€ als ge pixelgarantie wilt..
Kheb nu 370€ betaald en 0 dode pixels, chance gehad dus :p

Maar ik moet het beeld nog fine-tunen en vroeg me dus gewoon af of er hier al iemand uitvoerig met die settings gespeeld heeft om een zeer goed resultaat te krijgen..

RaZoR be

Legacy Member
euhm, ik gebruik gewoon de voorgeinstalleerde settings ;)

Text voor gewoon pc surfen enz...
Game & Movie voor respectievelijk de dingen. ik heb het scherm nu een week en ik moet zegge, het bevalt mij enorm... goede beeldkwaliteit, 4ms...

MrPropre

Legacy Member
Hey,

Ik heb deze monitor al een tijdje.
Een zalig scherm. In het begin staan de instellingen echt verkeerd.
IK heb gewoon de contrastwaarden een beetje terug geschroefd en de brightness ook. Dan stond het goed. Je ben echter ( vind ik toch ) bijna verplicht bij deze monitor om de sharpness op 100 % te zetten waardoor alles mooi scherp oogt.

Veel geluk ermee! (een post van een tevreden koper! )

distinct

Legacy Member
ik ben van plan het mij ook aan te schaffen, enigste dat mij een beke weerhoudt is dat de voet niet verstelbaar is :unsure:

AMG

Legacy Member
Ik heb dat scherm ook juist gekocht, maar in dat instelmenuke kan ik bijna niets wijzigen. Bij contrast, sharpness, etc. staat telkens "Not Available"?

Met da bijgeleverd MagicTune programmake juist vant zelfde?

Weet iemand hoe dat komt, want zoals nu zijn alle kleuren veel te fel.
(scherm is via DVI aangesloten moest dat iets uitmaken, drivers etc. zijn geïnstalleerd)

deven

Legacy Member
die magictune en magicbright is dikke prul vindt ik, ik zal wel op die knopkes tikken als ik da wil veranderen. Kheb die progjes er half uurke laten opstaan en dara ben je echt niks mee + als die erop stonden bij mij, kon ik mijn scherm niet meer handmatig instellen. ( Syncmaster 710V, ma principe zal wel tzelfde zijn )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan