DerT
Legacy Member
Goeiemiddag
,
Ik zit met het volgende probleem. Als ik mijn radeon 9600 xt aansluit men systeem (amd64 2800+, 512RAM, 160gig SATA, 300watt voeding, ... ?)
Alsek soms gewoon aan het surfen ben dan valt mijn scherm gewoon uit
en moetik rebooten, ik heb dit ook alsek css aan het spelen ben. Is dit omdat men kaart te warm wordt ? Wat kan i ker aan doen ? Instelling veranderen in ATI Control Center ofzo ? Ik ben noob sorry 
Oja alsek een andere graka in systeem steek geef ie geen probleem en alsek men radoen 9600XT in andere sysysteemsteek ook nie.
Thx in advance
,Ik zit met het volgende probleem. Als ik mijn radeon 9600 xt aansluit men systeem (amd64 2800+, 512RAM, 160gig SATA, 300watt voeding, ... ?)
Alsek soms gewoon aan het surfen ben dan valt mijn scherm gewoon uit
en moetik rebooten, ik heb dit ook alsek css aan het spelen ben. Is dit omdat men kaart te warm wordt ? Wat kan i ker aan doen ? Instelling veranderen in ATI Control Center ofzo ? Ik ben noob sorry 
Oja alsek een andere graka in systeem steek geef ie geen probleem en alsek men radoen 9600XT in andere sysysteemsteek ook nie.
Thx in advance


:doh:
ad: