Archief - Radoen 9600 XT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DerT

Legacy Member
Goeiemiddag :),
Ik zit met het volgende probleem. Als ik mijn radeon 9600 xt aansluit men systeem (amd64 2800+, 512RAM, 160gig SATA, 300watt voeding, ... ?)
Alsek soms gewoon aan het surfen ben dan valt mijn scherm gewoon uit :oen moetik rebooten, ik heb dit ook alsek css aan het spelen ben. Is dit omdat men kaart te warm wordt ? Wat kan i ker aan doen ? Instelling veranderen in ATI Control Center ofzo ? Ik ben noob sorry :p

Oja alsek een andere graka in systeem steek geef ie geen probleem en alsek men radoen 9600XT in andere sysysteemsteek ook nie.

Thx in advance

V1sjE

Legacy Member
tgat aan de kloten zien sorry :(
ik heb anders nog een geforce2 liggen moest je die willen

XmLs

Legacy Member
Xvd zei:
die kaarte is na de rut he :niceone: :applause:
joaj mss wel, dat ie em eki test in een ander systeem of e haardroger naast laat blazen ofzo voor koeling :) :woohoo: :rofl: :love:

DerT

Legacy Member
DerT zei:
Oja alsek een andere graka in systeem steek geef ie geen probleem en alsek men radoen 9600XT in andere sysysteemsteek ook nie.
The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

vinteg

Legacy Member
Xvd zei:
die kaarte is na de rut he :niceone: :applause:
man wat zitten der hier weer intilligente mensen op het forum(als ge het nog ni doorhad het was sarcastish bedoeld)
strak luistert den threadstarter naar uw idiote opmerking en smijt hij zen kaart weg
300watt is genoeg, ik heb ook een 300 met 2 neons en 3fans, da draait perfect
ja goed bezig, als zijn systeem nu eens zwaarder is als het jouwe, of zijn voeding is no-name brol en de uwe kwaliteitsvoeding ofzow, al eens over nagedacht?

XmLs

Legacy Member
systeem is even zwaar, voeding is ook """"no name"""" maar alles draait zoals et hoort, ik weet dat ook wel wi meneer perfect :crazy: :doh:

Najdo

Legacy Member
vinteg zei:
man wat zitten der hier weer intilligente mensen op het forum(als ge het nog ni doorhad het was sarcastish bedoeld)
strak luistert den threadstarter naar uw idiote opmerking en smijt hij zen kaart weg
tis ma dert wi
:sad:

DerT

Legacy Member
counterstrike 1.6 draait wel super ... :(

+

op ander systeem met 250W (2.6ghz, 1x dvd, 1x rw, 120gig, 512RAM) draaide die xt perfect :[

][PsYcHo][

Legacy Member
lol, prolly vpu recover, is echt ambetant, ma na tijdje en na vele drivers later is da weggegaan, is echt wel raar ...

DerT

Legacy Member
][PsYcHo][ zei:
lol, prolly vpu recover, is echt ambetant, ma na tijdje en na vele drivers later is da weggegaan, is echt wel raar ...
met da cotnrol center kunde da een beetje regelen ofzo zeker ? nie ? :$

Neuskeutel

Legacy Member
Ik heb net hetzelfde systeem enkel 1gig DDR.
Ik heb maar 235watt voeding van Aopen.
Bij mij draait alles perfect, probber laatste drivers, format, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan