Mr.Fatal
Legacy Member
als ik pc dus opstart een amd xp2500+ 120gb + 2x256ddram + abit nf7-s revision2.
dus als pc opstart zie je dat laadbalkje van winxp en daar vlak achter reboot pc 1st zo een blauw scherm maar kan foutmelding niet lezen omdat hij te rap reboot. iedere x als ik probeer zelfde probleem. pc is niet overclocked.
dus als pc opstart zie je dat laadbalkje van winxp en daar vlak achter reboot pc 1st zo een blauw scherm maar kan foutmelding niet lezen omdat hij te rap reboot. iedere x als ik probeer zelfde probleem. pc is niet overclocked.
soms dat pc traag werkte maar ging rap over omdat het avi bestand probleempje was dus was al verholpen en dan nog is geformat alles goed werkte 1dag zoals het hoord sochtends nog en vandaag ging die niet meer en installeer altijd de drivers die ik vroeger ook gebruikte dus i dont know
en als ik format duurt het zeer lang wat ik nu merk staat die nog maar op 1% achter 10min als het nog niet meer is 

ad: