hipStar
Legacy Member
Ik Kan geen cd's meer branden.
Ik heb nero 5 en een ATAPI CD-R/RW 40x12. Ik gebruik Traxdata CD-R 24x speed CD-R.
Kga eens zeggen wat er eigenlijk fout gaat.
Ik gebruik dus de wizard van nero.
1. Nieuwe cd compileren
2. Data -cd
3. Een nieuwe date cd aanmaken
4. voltooien
5. Dan Versleep ik alles wat ik nodig heb naar het lege deel om op de cd te zetten
6. Dan de wizard branden --> schrijfsnelheid 24x en dan druk ik op branden
7. dan vraagt hij voeg het te beschrijven medium in dat doe ik, maar hij herkent hem niet. hij pak de cd niet. Aan mijn muis komt er wel een cd icoontje, maar de cd writer vind hem niet. Hij heeft ook geen fout ofzo hij doet eigenlijk niets.
Zou het aan de cds liggen, maar vroeger heb ik ze ook nog gebruikt en toen ging het wel.
Iemand een idee hoe ik dit moet aan pakken. Een nieuwe cd brander kopen is geen optie want ik heb juist een nieuwe pc gekocht en ik zou graag alles op een cdtje zetten.
Ik heb nero 5 en een ATAPI CD-R/RW 40x12. Ik gebruik Traxdata CD-R 24x speed CD-R.
Kga eens zeggen wat er eigenlijk fout gaat.
Ik gebruik dus de wizard van nero.
1. Nieuwe cd compileren
2. Data -cd
3. Een nieuwe date cd aanmaken
4. voltooien
5. Dan Versleep ik alles wat ik nodig heb naar het lege deel om op de cd te zetten
6. Dan de wizard branden --> schrijfsnelheid 24x en dan druk ik op branden
7. dan vraagt hij voeg het te beschrijven medium in dat doe ik, maar hij herkent hem niet. hij pak de cd niet. Aan mijn muis komt er wel een cd icoontje, maar de cd writer vind hem niet. Hij heeft ook geen fout ofzo hij doet eigenlijk niets.
Zou het aan de cds liggen, maar vroeger heb ik ze ook nog gebruikt en toen ging het wel.
Iemand een idee hoe ik dit moet aan pakken. Een nieuwe cd brander kopen is geen optie want ik heb juist een nieuwe pc gekocht en ik zou graag alles op een cdtje zetten.