Katycook
Legacy Member
Plots, na een jaar, maken mijn speakers plopjes wanneer ik muziek opzet. Dus het is geen plopje wanneer ik mijn speakers aanzet, maar wel op het moment dat het geluid gaat beginnen... Het is enkel in de linkerspeaker. Het gaat om kwaliteitsvolle PC speakers (Bowers&Wilkins). ~500euro.
Moet ik mij zorgen maken en garantie inroepen of is dit gewoon iets waar ik moet mee leven? Er zijn geen nieuwe andere elektronische producten in de buurt geplaatst sinds het onstaan van het probleem...
Moet ik mij zorgen maken en garantie inroepen of is dit gewoon iets waar ik moet mee leven? Er zijn geen nieuwe andere elektronische producten in de buurt geplaatst sinds het onstaan van het probleem...