Archief - Phasechange Jort is back !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Maximus

Legacy Member
Mannen ,

goei nieuws de Jort gaat terug beginnen met phase change
zowel modden als maken !!!

da wordt eindelijk dé cascade maken waar iedereen van droomt

update komt soon !

groeten

Tim

morfer

Legacy Member
Aaah goed nieuws!

Ik hoop dat er bij deze ook weer velen de OC microbe te pakken krijgen ! :D want dit deel van 9lives is al een tijdje Doodstil geworden :)

grtzz!

Jort-

Legacy Member
hellow peeps,
ff peiling naar de interesse doen en dan zit er idd een herstart in.

grtz

Gamer

Legacy Member
Aha, hebben we je kunnen overtuigen ja die zaterdag ? :)

I'll be back !!!

Er staat hier al een cascade te wachten zie voor herstelling.

Jort-

Legacy Member
ah lucky luc,

ja misschien wel, was verbaasd na al die jaren ;)

vandaag contact gehad met old scarface en hij vertelde iets ja :)

i'll keep you posted :)

grtz,
Jort

Gamer

Legacy Member
Ja, die heeft zijn cascade blijkbaar ontvangen en is er heel tevreden mee.

Davion

Legacy Member
Welkom terug zou ik zo zeggen :)
Terug meer leven in de brouwerij hier :)

Jort-

Legacy Member
ja heb het gehoord ja :)

@ davion: das lang geleden maat... ja idd khad die indruk dat het hier stillekes was aant worden ;)

nigel555

Legacy Member
nice :)

Als mijn single stage nu defect is kan ik die dan gwn in de buurt late herstelle :D

niet dat ik van plan ben dat ding te verniele :D

Jort-

Legacy Member
nigel555 zei:
nice :)

Als mijn single stage nu defect is kan ik die dan gwn in de buurt late herstelle :D

niet dat ik van plan ben dat ding te verniele :D


zo is da ;) wat voor speeltje heb je mss ?

Wasbeer

Legacy Member
ik heb een vapochange lightspeed enige voorstellen wat ik ermee kan doen ?

zou wel een 2 (msh 3 traps) willen maar heb hier het materiaal niet liggen dus iemand zoeken zoals u :p

Jort-

Legacy Member
Wasbeer zei:
ik heb een vapochange lightspeed enige voorstellen wat ik ermee kan doen ?

zou wel een 2 (msh 3 traps) willen maar heb hier het materiaal niet liggen dus iemand zoeken zoals u :p


euhm vele zaken zijn daar me mogelijk... heb de threadstarter (maximus ) zijne LS gemod gehad en da was dikke fun !
stuur mij een mailke dan reply ik u :)

jortcollijn at telenetpuntbe

nigel555

Legacy Member
Jort gaan we dan ook logjes van u mogen verwachten? (op xs of hier :p )

Want die volg ik altijd met enorm veel plezier :D

Jort-

Legacy Member
jaja tuurlijk :)

twas jort punt collijn excuseer :P

er komt vooruitgang in de zaak !

materiaal is terug wa up to date :) tga nimeer lang duren .... !

grtz

up up :)

de lijst begint te groeien van de To-mod en to build list :)

soon picture's and loads of cooling powerrrRRRR

hellow,

gisteren de eerste werken uitgevoerd voor een chillerke in elkaar te steken voor een vroegere klant. foto's volgen nog !

grtz

Gamer

Legacy Member
Mijn Phase moet toch even onder handen genomen worden, spring je eens binnen ? :p

Jort-

Legacy Member
oud speeltje binnegekregen van forummember Hystrix, mag weg maar weet nog niet wat ik er mee ga doen :)

20094020250453845281195.jpg


see you next time :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan