tossy
Legacy Member
mijn systeem is:
amd xp2200+ (1800mhz : 133*13.5)
512 ddr pc2700
abit kd7
en ik heb hier al ewa zitten oc'en en ben tot 1950mhz geraakt op 156*12.5 met vcore verhoogt van 1.650 -->1.750 of anders crash
ik zou toch wel op 2ghz willen geraken maar zou ik nog veel verder geraken als ik nog ewa met m'n vcore zou sukkelen, en hoever zou ik maximum gaan?
dank bij voorbaat
amd xp2200+ (1800mhz : 133*13.5)
512 ddr pc2700
abit kd7
en ik heb hier al ewa zitten oc'en en ben tot 1950mhz geraakt op 156*12.5 met vcore verhoogt van 1.650 -->1.750 of anders crash

ik zou toch wel op 2ghz willen geraken maar zou ik nog veel verder geraken als ik nog ewa met m'n vcore zou sukkelen, en hoever zou ik maximum gaan?
dank bij voorbaat



!!!