bosiwollig
Legacy Member
Hey beste 9livers,
Het zou kunnen dat deze thread hier niet echt op zijn plaats zit en misschien beter past onder software. maar ik ga mijn vraag toch posten.
Ik ben nu al een jaartje eigenaar van een A.C. ryan playon HD!. Nu heb ik deze geflasht met mede8er v4 firmware. Dus nu heb ik eigenlijk een mede8er. Maar dat is niet echt het probleem. Het probleem is wanneer ik dvd's rip en die dan op de 'mediatank' wil zetten. Meestal zet ik dan de films die ik geript het op een externe HDD en koppel ik die via een netbook aan mijn A.C. ryan. Maar aangezien dit telkens een heel geknoei is. Zou ik graag mijn geripte films over het netwerk versturen van mijn pc boven naar de interne HDD van de A.C. ryan. Nu weet ik echter niet of dit mogelijk is. Liefst zou ik dit willen met een drag and drop systeem. Zodat ik bijvoorbeeld mijn A.C. ryan als een externe harde schijf zie verschijnen op mijn pc. Ik gebruik windows 7 64bit ultimate.
Ik hoop dat iemand mijn kan helpen om alles zodanig op te zetten zodatik films kan drag and droppen van mijn pc boven op de A.c. ryan (met Mede8er FW) beneden. HETGEEN DAT NIET DE BEDOELING is, is dat mij pc als storage gaat dienen voor de A.C. ryan en dat ik mijn pc moet aanzetten om dat een film te kunnen selecteren via de a.c. ryan. Ik wil gewoon filmkes kunne overplaatsen van mijn pc boven naar mijn a.c. ryan via het netwerk.
alvast bedankt!
edit: ik heb ondertussen al een ftp server kunnen maken van mijn A.C. ryan. Maar nu zoek ik een programma dat files sneller kan overzetten dan windows explorer
Het zou kunnen dat deze thread hier niet echt op zijn plaats zit en misschien beter past onder software. maar ik ga mijn vraag toch posten.
Ik ben nu al een jaartje eigenaar van een A.C. ryan playon HD!. Nu heb ik deze geflasht met mede8er v4 firmware. Dus nu heb ik eigenlijk een mede8er. Maar dat is niet echt het probleem. Het probleem is wanneer ik dvd's rip en die dan op de 'mediatank' wil zetten. Meestal zet ik dan de films die ik geript het op een externe HDD en koppel ik die via een netbook aan mijn A.C. ryan. Maar aangezien dit telkens een heel geknoei is. Zou ik graag mijn geripte films over het netwerk versturen van mijn pc boven naar de interne HDD van de A.C. ryan. Nu weet ik echter niet of dit mogelijk is. Liefst zou ik dit willen met een drag and drop systeem. Zodat ik bijvoorbeeld mijn A.C. ryan als een externe harde schijf zie verschijnen op mijn pc. Ik gebruik windows 7 64bit ultimate.
Ik hoop dat iemand mijn kan helpen om alles zodanig op te zetten zodatik films kan drag and droppen van mijn pc boven op de A.c. ryan (met Mede8er FW) beneden. HETGEEN DAT NIET DE BEDOELING is, is dat mij pc als storage gaat dienen voor de A.C. ryan en dat ik mijn pc moet aanzetten om dat een film te kunnen selecteren via de a.c. ryan. Ik wil gewoon filmkes kunne overplaatsen van mijn pc boven naar mijn a.c. ryan via het netwerk.
alvast bedankt!
edit: ik heb ondertussen al een ftp server kunnen maken van mijn A.C. ryan. Maar nu zoek ik een programma dat files sneller kan overzetten dan windows explorer
