PCI-eXpReSs
Legacy Member
heb een paar vraagjes :
Heb overlaatst een nieuw merk ondekt : TP-Link
Is dit een goed merk voor thuis en kantoor gebruik?
Ik werk nu momenteel met 2 Cisco 8poort Gigabit switchen , : zeer tevreden van ; echter heel erg duur (120euro/stuk)
nu zo een switch van TP-Link : ik zocht voor hier nog een extra 5-8 poort te nemen voor extra uitbreiding :
nu een Betere W-LAN accespoint kunnen we ook gebruiken dus :
de E3000 , E2000 van Linksys/cisco van 80-130euro met met 4 gbit en N
of de TP-Link TL-WR1043ND : met N- en 4x gigabit. voor maar 50€ :
zal het prijsverschil zooo voelbaar zijn? of tochmaar voor de TP-link gaan?
reactie op Tweakers zijn goed over TP-link...
2de vraag :
na het te ontdekken van TP-link : ook ondekt dat ze een mooie 24 poort gigabit switch hebben. voor onder de 100euro : zeer goede prijs als je het mij vraagt
kzou deze vooral willen gebruiken op lan´s : is dit te doen?
thx!
Heb overlaatst een nieuw merk ondekt : TP-Link
Is dit een goed merk voor thuis en kantoor gebruik?
Ik werk nu momenteel met 2 Cisco 8poort Gigabit switchen , : zeer tevreden van ; echter heel erg duur (120euro/stuk)
nu zo een switch van TP-Link : ik zocht voor hier nog een extra 5-8 poort te nemen voor extra uitbreiding :
nu een Betere W-LAN accespoint kunnen we ook gebruiken dus :
de E3000 , E2000 van Linksys/cisco van 80-130euro met met 4 gbit en N
of de TP-Link TL-WR1043ND : met N- en 4x gigabit. voor maar 50€ :
zal het prijsverschil zooo voelbaar zijn? of tochmaar voor de TP-link gaan?
reactie op Tweakers zijn goed over TP-link...
2de vraag :
na het te ontdekken van TP-link : ook ondekt dat ze een mooie 24 poort gigabit switch hebben. voor onder de 100euro : zeer goede prijs als je het mij vraagt
kzou deze vooral willen gebruiken op lan´s : is dit te doen?
thx!