Light
Legacy Member
ik zou zo graag een fatsoenlijke overclock willen doen
maar het probleem is dat het niet zo goed lukt.
Ik heb een P4P800-VM moederbordje en die heeft geen overclock functies.
dus ben ik verplicht tot software matig overclocken.
Alles gaat goed , tot ik aan +- boven de 3100 mhz ga.
dan loopt het mis.
De pc reboot of de pc valt half uit. (scherm uit + lijkt erop dat harde schijven ook uitgeschakeld zijn.)
Heeft er iemand een idee hoe ik kan checken
of het de voeding is , ik weet niet welke voeding ik eigenlijk heb
ben factuurtje kwijt
maar voor de rest draait het goed ( zonder overclock nooit crashes)
dus alleen bij de overclock wel.
als iemand ook een bios die gehacked is voor de p4p800-vm waardoor het toch kan overclocken plz tell
maar het probleem is dat het niet zo goed lukt.
Ik heb een P4P800-VM moederbordje en die heeft geen overclock functies.
dus ben ik verplicht tot software matig overclocken.
Alles gaat goed , tot ik aan +- boven de 3100 mhz ga.
dan loopt het mis.
De pc reboot of de pc valt half uit. (scherm uit + lijkt erop dat harde schijven ook uitgeschakeld zijn.)
Heeft er iemand een idee hoe ik kan checken
of het de voeding is , ik weet niet welke voeding ik eigenlijk heb
ben factuurtje kwijt

maar voor de rest draait het goed ( zonder overclock nooit crashes)
dus alleen bij de overclock wel.
als iemand ook een bios die gehacked is voor de p4p800-vm waardoor het toch kan overclocken plz tell

)