matx5
Legacy Member
Deze vrijdag is mijn nieuwe pc aangekomen, maar toen ik hem voor het eerst aanzette maakte die enorm veel lawaai en kreeg ik geen beeld. Ik heb de case opengemaakt en daar zag ik dat het de his hd6950 was waarvan de fan op volle toeren aan het draaien was.
Ik heb de graka dan van slot veranderd en opnieuw geprobeerd, De fan draaide op normale snelheid maar ik kreeg nog steeds geen beeld op de monitor.
Dan heb ik de graka maar eens in een andere pc gestoken en daar had ik dus hetzelfde probleem met de fan die op hoge toeren draaide en geen weergave op het scherm.
Ook heb ik de bios van de graka eens veranderd met dat knopje, maar zonder resultaat.
Ik denk dat ik er dus wel vanuit mag gaan dat er iets scheelt aan de graka.
Maar hoe zit het met het moederbord? Ik vind het gek dat in het ene slot de graka fan op volle toeren draait en in het andere slot de fan normaal draait.
Iemand een verklaring hiervoor?
Ik heb de graka dan van slot veranderd en opnieuw geprobeerd, De fan draaide op normale snelheid maar ik kreeg nog steeds geen beeld op de monitor.
Dan heb ik de graka maar eens in een andere pc gestoken en daar had ik dus hetzelfde probleem met de fan die op hoge toeren draaide en geen weergave op het scherm.
Ook heb ik de bios van de graka eens veranderd met dat knopje, maar zonder resultaat.
Ik denk dat ik er dus wel vanuit mag gaan dat er iets scheelt aan de graka.
Maar hoe zit het met het moederbord? Ik vind het gek dat in het ene slot de graka fan op volle toeren draait en in het andere slot de fan normaal draait.
Iemand een verklaring hiervoor?