tgc_9012
Legacy Member
Ik ben eens naar mijn Everest report aan het kijken en ik zie dit:
http://img121.imageshack.us/img121/9794/gpux.png
Is het normaal dat de kloksnelheid zo laag is vergeleken met de originele kloksnelheid?
http://img121.imageshack.us/img121/9794/gpux.png
Is het normaal dat de kloksnelheid zo laag is vergeleken met de originele kloksnelheid?
